søndag 2. juni 2013

Sola skinner og vimplene er oppe!!

Ååååå dette deilige sommerværet er ikke bare godt for oss folk her hjemme...men også den firebeinte kooooser seg. Spesielt i skyggen under et stort tre:) Et sikkert tegn på at det er sommer i vår hage,er at vimplene er kommet på plass:)


 Rødt og rosa er fargene her i dag,en frisk og søt liten plass i hagen skapes da:)


 Vimplene henger ute hele sommeren og har begynt å falme med årene,men fortsatt synes jeg de er fine så da får de henge denne sommeren også:) Treet her er et piltre,men vokser ikke som et vanlig piltre,dette vokser slik at det blir en rund toppkrone.Glad vi har en plass som dette når varmen slår til og man trenger et sted hvor det er skygge.


God ny uke alle sammen,måtte det bli flere dager som disse i tiden fremover!
                              KLEM VIBEKE

13 kommentarer:

  1. Kjempeskjønne vimpler og herlige sommerbilder. Til å bli i godt humør av.

    SvarSlett
  2. Har blitt helt forelsket i denne bloggen. Syns alt du får til er utrolig vakkert. Harmonisk interiør, på sitt beste. Håper du fortsetter å blogge lenge, jeg krøller meg oppi godstolen med bloggen din og en kopp te når jeg virkelig skal slappe av :) Nyter det!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så snill du er...TUSEN TAKK for DE orda her,dette inspirerer til videre blogging vettu:)))Klem Vibeke

      Slett
  3. Åååååååå DÅÅÅÅN.....
    Ja,jeg sier ikke mere...
    Bare at dette var VIDUNDERLIIIIIG!

    Ha en god ukestart min sjønne,skjønne venn!
    Darlingen hilser til deg;)
    Vi holder på å gi bud på en gammel kongestol som visstnok Ole Bull har sittet i!!!
    Spennende her nå!
    Suss og klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ohhhhh! Jeg krysser fingre og tær her:))Takk min herlig venn...må du også ha en strålende uke:)KLEM!

      Slett
  4. Bilder dine er jo bare nydelig...
    ~❀♥❀~
    Beatrice

    SvarSlett
  5. Oooohh, I love this place...and I love buntings soooo much!!!
    Dreamy pictures!!!
    Hugs,
    Barbara

    SvarSlett
  6. For en nydelig uteplass med de herligste kurvstoler!!:)
    Koselig med vimpler som henger ute hele sommeren:)
    Du imponerer meg hver gang jeg er inne hos deg!:)
    Elsker de gode og harmoniske fargene du bruker:)
    Ha ei fin uke!!:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  7. Det var en koselig uteplass. Så fint med vimplene, kurvstolene, det røde, og bøtta med tusenfryd. Vakre og sommerlige bilder.

    SvarSlett
  8. Beautiful summer pictures, wish I could spend it like this. It is terable weather here, it's raining every day. Have a delightful summer. Renata

    SvarSlett
  9. Åh, så nydelig uteplass dere har :)
    Vimplene dine er skjønne selv om de har falmet.

    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  10. Vakkert, vakkert!
    Ha en fin uke videre!
    Hilsen Signe.

    SvarSlett