lørdag 8. juni 2013

En eng full av GLEDE!

 I fjor fikk jeg virkelig øynene opp for sommerblomsten "Hundekjeks",sikkert noen som vet det virkelige navnet der ute:) Men jeg ble bare SÅ glad i den og brukte den MYE i dekorasjonene mine gjennom sommeren.I fjor sommer var vi så heldig å passere denne sjarmerende plassen som er nabo til selve "Prøysen stua".....jeg hoppet ut av bilen(nesten i fart...)for å få tatt disse bildene,he,he. fine minner å ha:)
 En eng full av GLEDE kaller jeg dette:)




 Hadde store planer om å samle på disse tallerknene jeg viser her...har ikke sett noe av nettopp disse på noen av mine loppisrunder i år...desverre:(

STRÅLENDE LØRDAG alle sammen! 
Vi begynner lørdagen med å fortsette å rydde i hagen etter vinteren som har herjet med de store plantene våre. I dag skal tre STORE tujaer vekk, som har stått her i elleve år......kjedelig.. men sånn er det bare.
                                     KLEM VIBEKE

3 kommentarer:

  1. Hei Hei :)

    Så finer bilder, på Prøysenstua har jeg også vært, men det er lenge siden nå! Så fint det er der!!!
    Herlige bilder, og helt enig med deg, hundekjeks er naturens brudeslør!!!
    Sammen med pioner og roser er det helt nydelig!!!
    Blir nok noen buketter av det i år!!!

    Bare 1 uke igjen til vi sees! Gleder meg SÅ!!!
    Kos deg ute i hagen i dag! Og GOD HELG!!!!

    Jeg gleder meg så til bryllupet i dag, skal sitte klistret til tv skjermen!

    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Ja det veldig koselig på Prøysenstua,ikke rart han ble inspirert Prøysen sjøl i disse skjønne omgivelsene:) Tenk nå er det bare en uke igjen,måtte bare vi få litt govær denne helgen også da....er ikke så heldig med det på utstillingsdagene mine skjønner du.Gleder meg veldig til å treffe deg også Anne- Marit:)
    Stor klem tilbake!

    SvarSlett
  3. Ciao! This garden is full of joy and full of peace. Beautiful place. I wish you a good Sunday!

    SvarSlett