søndag 9. juni 2013

Reprise av favoritten!

Ja dette er helt klart min favoritt sommerblomst...det har den vært siden jeg var ganske så liten.
                                               FORGLEMMEGEI
Disse yndige små blomster i den skjønneste blå man kan tenke seg...
Det ble mange bilder i fjor av denne skjønne lille og når jeg får litt mere tid etterhvet skal det bli nye:)) Er jo bare litt over "middels" glad i å fotografere blomster jeg vettu.....De gir bare den BESTE inspirasjon!


 "Sann kjærlighet"betyr forglemmegei på blomsterspråket...(fillern`n!) at ikke jeg visste dette når jeg giftet meg for mange år siden.....Og det kunne nok blitt en vakker bukett ut av dette vil jeg tro.
Absolutt ikke feil å blande de med andre herligheter heller,her med hvit syrin:)







 Disse små favoritter mot en gammel skolest...ja merkelig blanding tenker noen...men jeg syntes kombinasjonen av søtt og yndig mot gammelt og rustent ble bare herlig:)
 Man får kansje ikke inntrykk av at skolesten er liten,men dette er en barneskolest...så den er veldig liten og søt i virkeligheten...og er å finne på flere av bildene mine:)

En ny uke står foran oss nå, måtte den bli strålende for oss alle:)
                                  KLEM VIBEKE

7 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder! Herlig med sommer og blomster! Ønsker deg en fin ny uke))

    SvarSlett
  2. They are so lovely, this little flowers. Fot-Get-Me-Not..
    The colour, I love it!

    Have a nice day, Vibeke
    Hugs,
    Patricia
    <3

    SvarSlett
  3. Skjønne bilder av den nydelige blomsten!!! Gjør vel ingen ting om bildene ble tatt i fjor. Like fine i år de Vibeke!!!

    Fin dag til deg og dine <3

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  4. Nydelig blomst ♥
    Har noen selv i hagen :)

    Ønsker deg en flott sommerdag!

    SvarSlett
  5. Herlig å se at det er flere som er glad i å fotografere blomster,det er jeg å! Og forglemmegei er jo bare nydelig!
    Nyt mandagen.
    Klem Christina ♥

    SvarSlett
  6. Virkelig nydelige bilder. D

    SvarSlett
  7. Underbara små blommor och underbara bilder:))Kram Maria

    SvarSlett