lørdag 1. juni 2013

Jeg tror... jeg tror på SOMMEREN!

Ja så er vi igang med sommermåneden juni og FOR en start vi har på nettopp den i dag...Strålende sol fra morgen til sene kveld, det kjennes godt for kropp og sjel det:) I dag har jeg vært på markedsdag og nyåpning av Joachim og Grete sin butikk på Mælagård. Fantastisk har den butikken blitt,og hvordan de har stylet den butikken er bare så kreativt,rått og flott!Dette er drevet av mennsker som har en stor interiørsans og jeg må bare si jeg er IMPONERT! Jeg vet jeg kommer til å besøke denne butikken mye i fremtiden:) På markedsplassen fant jeg en helt herlig dame som hadde de skjønneste franske og nederlanske skatter...øya gikk i kryss kan man si...og jeg måtte bare ha med disse gamle franske kannene med hjem. HEEEELT SKJØNNE!
  Det ble nok engang sommer på min favorittplass på kjøkkenet...Mmmmmm.med.JORDBÆR!

Ja jeg har bestemt meg det er og blir rødt og hvitt på kjøkkenet i sommer.Jeg kan ikke annet enn å bli i godt humør av den farge sammensetningen:)))


Av den herlige damen Sjoukje som kommer fra Nederland fikk jeg med stiklinger fra en gammel Granium hun hadde og squachplante...Håper jeg klarer å få til de:)FOR ei herlig dame som jeg er glad jeg er blitt kjent med i dag. Det er bare så skjønt når men treffer noen som tenker og setter pris på de samme ting som deg.





Håper alle nyter av helgen og håper du også gjør noe som beriker ditt liv:)) I morgen skal vimplene opp,for nå er det SOMMER ! Klem Vibeke

11 kommentarer:

  1. For noen fine kanner, de ville jeg også kjøpt! Nydelige bilder, markjordbær er toppen! Ha en fortsatt riktig fin helg!
    Hilsen Signe.

    SvarSlett
  2. Heilt nydeleg- du finn så mykje fint! Flotte bilder av inspirerande interiør! Ønsker deg ein fortsatt fin laurdagskveld :-)

    SvarSlett
  3. For noen skjønne kanner og for noen herrrrrlige sommerbilder.
    Jeg tror også på sommeren i år. Vi må jo bare leve i håpet og nyyyyyyte det vi får.

    Klem,anette

    SvarSlett
  4. Så lekkert og sommerlig. Nydelige bilder. D

    SvarSlett
  5. Hei, WOW så nydelig! sommerklem Siv:-)

    SvarSlett
  6. Underbara sommarbilder!
    Tycker att detta är den bästa årstiden när naturen står i blom och om en månad har jag semester.
    Ha det riktigt gott, ta vara på dagarna!
    Kram Raina

    SvarSlett
  7. Ååååå jeg blir aldri lei av å se kosekroken din jeg.....så utrolig nydelige bilder....oser av sommer og glede!
    Kannene var veldig søte og sammen med det nydeligste servise jeg har sett.....blir dette helskjønt.
    Jordbærene er faktisk søte og gode nå.

    Ha en koselig søndag.....jeg baker kjeks som blir så som så.....men gutta likte de da.....:))))

    Klem fra regnfull Bergen i dag.

    SvarSlett
  8. Vakkert og aldeles nydelig.
    Fikk skikkelig sommerfølesle nå, og jeg smiler og nyter bildene dine, herlige Vibeke.
    Du er bare så skjønn og god.

    Idag har jeg øvelseskjørt med min datter.
    Hjelp. jeg gjorde henne visst bare nervøs.
    Jeg er egner meg visst ikke som sjåførlærer.
    hehe...

    SvarSlett
  9. Underbara sommarbilder!!! Du kan Vibeke, förmedla känslan :)) Ha det gott. Kram Anna

    SvarSlett
  10. Åhh så mange skjønne bilder fra den herlige sjenken din. Og dine koselige røde/hvite tallerkener er på plass igjen. Kjempekoselige kanner. Skulle så gjerne hatt en slik med rød kant. Heldig du var med funnet.
    Vi hadde bryllupsdag i går, og været var langtfra sommerlig, som den dagen vi giftet oss. Skikkelig vintertemperatur var det. Men vi har ikke gitt opp troen på sommeren enda:)

    Ha en fortsatt fin søndag og kos deg med fristende jordbær.

    Klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett
  11. Herlige sommerlige bilder!! De røde små kannene var utrolig fine! Nydelig med rødt og hvitt på denne årstiden:) Det oser av sommer!!
    Ha en skjønn søndagskveld! Klem

    SvarSlett