mandag 3. juni 2013

Naturens små kunstverk!

 Endelig er syrinene kommet her på mine trakter også, med sine fantastiske farger og duft er jo jeg selfølgelig helt fortapt i disse også:) Jeg henter mye inspirasjon fra blomster, og syriner er en av dem.I dag får disse selskap av mitt gamle engelske fat i vakker blått. Fatet kjøpte jeg i høst på Porto Bello Road som ligger i herlige Notting Hill. Det var kjærlighet ved første blikk,og fatet måtte bli med hjem.
Damen som solgte meg det,hadde i mange år hatt dette fatet stående fremme selv og var veldig glad i det ,men så var det at nettopp denne dagen tenkte hun at hun skulle ta det med til markedet. Der sto det å bare ventet på meg.....:)" One lucky girl" gikk derfra med et stort SMIL!





 Herlige fargekombinasjoner,i lilla,lys blå,grå og lilleblått....!








Har det vært mye blomster på denne bloggen før ...ja så kan jeg bare advare om at det vil det sikkert bli MYE av det i tiden fremover også:)Ferre turer til blomsterhandlerern blir det også,for de vakreste buketter finnes nå rett utenfor døren..Klart man skal nyte av hva naturen bringer til deg:) Nydelig start på en ny uke alle sammen!KLEM VIBEKE
                               

12 kommentarer:

  1. Å herre min hatt SÅ beautiful.....
    Aldri hadde jeg tenkt at lys lilla og lys blå kunne være så vakkert sammen.....Du altså!!!

    Ser vi har innlegg akkurat på samme tid...hi,hi...og nå syns jo jeg at mitt innlegg ble kjedelig jeg nå da....ho,ho.
    Savner virkelig å være mobil å kunne luske ute og plukke blomster...MEN den tid kommer....bare å vente LITT til!
    Ha en herlig ettermiddag Vibeke, med verdens vakreste blogg!

    Klemmmmm

    SvarSlett
  2. Så nydelig! Det fate var bare fantastisk.
    Skjønner at du bare måtte ha det.
    Syrinene er bare så fine. deilig duft også.
    Jeg er veldig glad i blomster jeg,så da titter jeg gjerne innom igjen.
    Ha en fin mandag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Syriner er nydelig! Jeg elsker å se på vakre bilder så bare fortsett du :o) Ha en strålende kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Glemte å si at vi fikk stolen!!!
    Skal hentes i kveld....jeeey!!!

    Smask.

    SvarSlett
  5. Like fine bilder som alltid hos deg:)
    Koselig med blomster, blir aldri lei det:)
    Klem Elise

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder du viser!! Syriner er så utrolig skjønne - synd de holder så kort når de er avskåret. Bare fortsett å vis blomsterbilder du:) Blir aldri lei av å se på dine vakre bilder! Klem

    SvarSlett
  7. The lilacs are BEAUTIFUL! One of my favourites. We have white ones outside the front door. I love that heady scent. Your photos are amazing!

    SvarSlett
  8. Страхотни снимки на страхотни люляци. Харесват ми цветовете и нюансите как се преливат в едно цветенце.
    Винаги е удоволствие да посетя вашия блог изпълнен с красота и уют.
    Поздрави и хубава седмица от мен.

    SvarSlett
  9. Hei på deg Vibeke!

    Så nydelig fat og herlige syriner!!!
    Jeg plukker buketter hver dag nå, av disser herlighetene! De er vakre og lukter bare helt nydelig også!!! Pynter både ute og inne med de!
    Ha en fin dag og kos deg i sola. I dag kommer pappa til oss. Vi skal grille og kose oss!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  10. Hei! Lenge siden jeg har lagt igjen en hilsen her hos deg.
    Kan nesten kjenne syrin lukten inn i stua her... Nydlige bilder!
    Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett