onsdag 5. juni 2013

Blomster i hvitt!

Hver uke nå fylles glasskrukkene opp med deilige sommerblomster,i dag har jeg funnet hundekjeks.Fantastisk dekorative og plukket rett utenfor døren:)
Nydelige,duftende liljekonvaller er også kommet i hus:)



 Helledussen så yndige og vakre disse små er... Skjønner at moren min ville ha nettopp disse i brudebuketten sin når hun giftet seg:)

Tenk nå er det ca en uke igjen til utstillingen,og hver ledige stund går til å male å MALE bilder..Spenningen i kroppen er den samme hver gang,spent,litt små stressa, litt distrè ,tankene flyr hit og dit..og veldig veldig GLAD for at det nærmer seg!Helgen går til ferdigstilling av alle bildene også skal de henges opp til utstilling.Det er "halve morroa"det,å begynne å lage til en utstilling:) Ønsker alle noen fine dager frem mot helg!                KLEM VIBEKE


8 kommentarer:

  1. beautiful fotos, greetings Agnieszka/Poland

    SvarSlett
  2. Så nydelig det er med hvite blomster!!
    Fantastisk fine bilder:)
    Masse lykke til med utstillingen!!:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  3. Hei skjønne du!!!
    Så flotte bilder i dag også!!!
    Det er en fryd og titte inn til deg!
    Masse og gjøre til utstillingen nå du!!!
    Ikke lenge til vi treffes.
    Ha en fin dag!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  4. så vakre bilder. Nå må jeg nok ta en tur ut og pukke litt jeg også :)
    Klem Ellen

    SvarSlett
  5. Vakkert!
    Har aldri tenkt at hundekjeks kunne se så flott ut alene i en bukett, men nå vet jeg det, takket være deg ;)

    Fin kveld!
    Hilde.

    SvarSlett
    Svar
    1. Fin kveld til deg også Hilde:) Å jo hundekjeks er veldig vakkert alene også vettu:)Klemmer Vibeke

      Slett
  6. Dette ser jo aldeles lekkert ut. Og så nydelig pyntet med hundekjeks da..
    Hundekjeks som egentlig er et kjedelig ugress - inntil nå. Tror jeg må ut å plukke meg en bukett, jeg også, og se om jeg får det like idyllisk. Flott blogg, god helg.

    SvarSlett
  7. Å noe så lekkert.....
    Hundekjeksene her er ikke kommet ennå....
    Og den liljekonvallbuketten var vel til meg??? Hi,hi....Så vakkert,så vakkert.
    Her har vi vært i " Bjørgvin bryllup" fra år 1281 i kveld med klasseavsluttning for Victor . Så krykkejenny hadde lovet å pynte bordene selvsagt......puh...glemmer visst at jeg ikke er så mobil at det gjør noe og 40 år...hi,hi..
    Men det ble bra og vi hadde en koselig stund med sol og alt.
    Kake har jeg bakt og hodet er litt på tur denne uken...så ikke vært så mye på bloggen.
    Nok syt...
    I morra er det jo freddda.....
    Håper alt er vel og kos deg med alt som du skal min venn!

    Kiss & love
    Camilla .

    SvarSlett