torsdag 27. juni 2013

Sommerdager i sus og dus...

 Jeg er vel forlengst gått i feriemodus,slik er det når hele familien har gått ut i ferie, så er det jammen vanskelig for en annen å holde rett fokus,hi,hi MEN fra i morgen går også jeg ut i ferie...I hele fire uker!
Tenkte jeg ville vise dere i et av de siste innleggene før ferien,ja for det blir en lang ferie fra bloggen også nå...et vakkert VAKKERT heklet teppe som min skjønne mamma har laget til meg. Hun har selv stått for farger også denne gangen,og ja det er SÅ meg dette også. Duse milde toner i et mykt og godt teppe som man skal "tulle"seg inn i på skjønne sommerkvelder.





 Keramikkpottene er helt nye og skal straks settes ut slik at de får en herlig patina etterhvert. Gamle suppetallerkner bruker jeg som underfat:)



 Grått, gammel rosa og eggeskall går fargetonene i,en rolig og behagelig kombinasjon.



 Gamle putetrekk og slike tepper...ja da er jeg SOLGT!
Kjære alle sammen TAKK for alle koselig besøk her inne:)Nå er det straks en "date" med Ernst fra "Sommar med Ernst", en av mine store inspirasjonskilder! Kl 20 på TV 4!
                  KLEMMER VIBEKE

13 kommentarer:

  1. Så skjønt! Nydelige fargetoner!

    God sommer

    Klem

    SvarSlett
  2. Så herlige farger. Godt å ha en mamma som kan lage sånne ting. God ferie.

    SvarSlett
  3. Wonrderfoul! Greetings from Poland

    SvarSlett
  4. Blir nesten litt trist jeg her nå...... Savner jo deg allerede og syns ikke det er lenge siden du hadde reisebrev fra Røros ❤
    Må du og dere kose dere massevis med ferie!
    Hilse mammaen din og si at hun er veldig flink.
    Teppet er nydelig!
    ❤❤❤❤❤❤❤
    Hjerteklemmer for hele ferien!

    SvarSlett
  5. Du din going :)Synes faktisk ikke det er lenge siden selv, at jeg hadde reisebrev fra vakre Røros...og det er nøyaktig et år siden i denne uken at vi var på vår ferietur i vårt vakre land. I år går turen utenlands,men helt klart vi skal ta turen i Norges land igjen.Kommer til å kikke inn til dere andre titt og ofte vil jeg tro i denne perioden,selv om jeg tar meg litt ferie med bloggingen:)Teppet er bare skjønt Camilla,et teppe som sier "ro og kos":)Klemmer til deg,tar ikke ferie helt enda vettu:)

    SvarSlett
  6. Så herlig et teppe :-) skjønne duse farger som passet rett inn...
    Så heldig du er :-)

    SvarSlett
  7. så nydelig teppe! for en fin gave å få :) så fin lampe du hadde også :)

    SvarSlett
  8. Vackert !! Ha nu en trevlig semester med riktigt härligt sommarväder :) Kramkram Anna

    SvarSlett
  9. Ååååå...noe så utrolig vakkert og for noen nydelige farger:)
    Kjempe heldig du er som har noen som lager disse nydelige teppene til deg:)
    Fantastisk nydelige innlegg du har hatt i det siste vennen:) blir alltid så utrolig glad når jeg titter innom deg:) og beklager at det har tatt litt tid nå, men kommer sterkere tilbake:)
    Herlig å sette urter i en sånn gammel kasse:) jeg har satt mine i en gammel stige:)
    Ønsker deg en utrolig herlige og innholdsrik ferie og gleder meg masse til du er tilbake igjen:)
    Masse sommerklemmer Merete

    SvarSlett
  10. Nydelig teppe!! Flotte fargekombinasjonar, synest det er så fint å kombinere med einsfarga ruter. Ser at du virkelig er glad i granny tepper. Blir alltid så glad av å sjå på bilda du legg ut.
    Ynskjer deg ein strålande ferie

    Sommerklem frå Tove

    SvarSlett
  11. Witaj !
    Piękne rzeczy pokazujesz ale mam prośbę czy moglabyś pokazać mi rozmieszczenie tych kolorowych kwadratów w pledzie
    Dzięki ,pozdrawiam mil

    SvarSlett

  12. Velkommen!
    Vakre ting viser, men jeg har et ønske om du kunne vise meg plasseringen av disse fargede ruter i et teppe
    Takk, jeg hilser mila

    SvarSlett