torsdag 20. juni 2013

Franskt i blått!

 VELKOMMEN til en fransk titt i blått! Hva er fransk her? Jo den sjarmerende flaskeholderen,kaffekannen i turkis og en fantastisk håndlaget gammel keramikkbolle er mine nyeste franske funn:)

 Jeg hadde vel aldri trodd at jeg skulle falle for noe slikt...men det gjorde jeg virkelig denne gangen, med sin herlige patina, enkle dekor og farger ja da var jeg bare fortapt:)


 En slik kermikkbolle brukte de flittig til matlagning i Frankrike,lurer på hva som ble tilberedt i denne skjønne vakre saken?



ÅH! Dette er bare skjønne favorittfarger her hos meg,kjenner jeg bare blir GLAD av mitt franske blå hjørnet her :)) Ønsker alle en fantastisk sankthanshelg!
              KLEMMER VIBEKE

16 kommentarer:

  1. Hjelpe meg så lekkert dette er. Du har virkelig sansen altså. Vakkert.
    Klem

    SvarSlett
  2. Underbart.....alt i hoppa!!!
    Lite svenska her i dag.....hi,hi.....
    Ha en herlig aften du vakre dyktige stylisten!

    Kram på dej
    Hey hey.......

    SvarSlett
  3. Jeg skjønner veldig godt at du falt for de franske tingene. Nydelige farger, og patinaen på bollen var jo bare DELICIOUS :) Nydelig alt sammen! Gratulerer med franske, lekre funn!

    SvarSlett
  4. Åååååå.....det fat var bare utrolig nydelig:)
    Skjønner godtvdu falt for disse nydelige ting:)
    Den blå/grønne fargen e bare så tydelig og sommerlig:)
    Nydelige bilder vennen:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder og vakre gamle ting, en fryd for øye :)
    Anette

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder av dei nydelege tinga dine !
    Fantastisk :)

    Anne-Mari

    SvarSlett
  7. Oooh, that's wonderful, Vibeke. I love this France stuff.
    Have a nice midsummer evening

    Hugs,
    Patricia
    from Holland

    SvarSlett
  8. Jag önskar dig en jätte skön midsommarhelg.
    Njut av det goda!
    Soliga kramar Gerda

    SvarSlett
  9. Hei vennen!!!
    Nydelige skatter du har funnet da!!!
    Skjønn farge og herlige saker!!!
    Ha en god natt og sov så godt.

    stor varm klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  10. Midsommarkramar till dig härliga bloggvän!
    Raina

    SvarSlett
  11. Åh...Fatet, så vackert!!! Härliga midsommarhälsningar till dig :) Kram Anna

    SvarSlett
  12. Vackert, härliga färger...ha en skön midsommar!
    Kram,
    Titti

    SvarSlett
  13. Vakkert vakkert min venn. Lupiner er skikkelig barndomsminner for meg, det vokste villt av de i skogen bortenfor meg. mmm så koselig .
    Du tar de nydeliste bilder. Og lupiner er ikke så lett å ta bilde av synes jeg. Men du er bare helt rå på foto .
    Guriii så flott.
    Ha en fin midtsommerkveld. Her blir det bål utenfor og masse folk viss været blir bra.
    Klem klem og Klemmm

    SvarSlett
  14. Nå var det lenge siden jeg hadde besøkt bloggen din, og her var det mange flott innlegg siden sist. Gratulerer med vel overstått utstilling - flotte bilder!
    Ønsker deg en riktig fin fin midtsommerfeiring!
    Titti-klem

    SvarSlett
  15. Kan bare drømme oss helt vekk i bildene dine. Skjønne bilder fra franske skattefunn og ikke minst ditt blå franske hjørne. Så mange koselige ting du har!

    Ønsker deg en flott St-Hans-helg!

    Klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett
  16. Heia.:)
    Så utrolig flott hjem du har,alldeles fortryllende bilder.:) Gratulerer med vel overstått utstilling,nydelige bilder.:)
    Klem Mette.
    Ha en flott midtsommerkveld.:)

    SvarSlett