søndag 23. juni 2013

DEN sommerfølelsen....


 Så viser jeg det siste franske funnet for denne uken.Noe sier meg at det er ikke den siste franske tingen jeg har fått i hus, for jeg er en smule hekta nå:))Kassen på sjenken er nemlig fransk i en gammel gulhvit farge. Helt fantastisk synes jeg:) Å hva passer vel bedre til slike skatter enn pelargoner? Som jeg  i år har fått "dreisen "på , både inne og ute ,(kan skimtes litt gjennom verandadøra:).Når disse er på sitt frodigste ,ja da er det virkelig sommer i huset synes jeg og gir bare  DEN sommerfølelsen!




 Kassen er malt på utsiden men inni er den ubehandlet. Herlig og slitt...

 Altså slik....
Veldig sjarmerende !







I helgen har jeg sammen med svigermor laget rabarbra og jordbær saft, og i neste uke får dere se hvordan det gikk til:) Kan røpe at smaken ble FANTASTISK og fargen magisk rød:))
                        KLEM  FRA VIBEKE

6 kommentarer:

  1. Verdens vakreste hjem.... Det er ditt det!
    Og linselusen Nure❤❤❤

    Vi har hatt en super feiring med opphold akkurat da jeg hadde bestilt det!!! Det kan vi like!
    Jeg var premiedamen i knall rosa regntøy.... Hi hi
    Og Bjarte måtte nesten tørke tårer( lygekryss) av det flotte bålet han hadde laget.... Hi hi vi har det nå gøy!
    Håper dere har kost dere i kveld.
    God klem til deg ❤❤❤

    SvarSlett
  2. Så fint du har det.Og du har sånne gamle tallerkner som jeg ønsker meg. Flott!

    ;)

    SvarSlett
  3. Den gamle kasse var bare utrolig nydelig, herlig farge på den:)
    Du finer de utroligste skatter som jeg bare elsker:)
    Skjønne bilder som alltid og det høres utrolig godt ut med jordbærsaft da:)
    Ha en herlig uke vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. så flott kasse!! ååå, ønske seg! og nydelige perlargoniaer :)

    SvarSlett
  5. Vakkert hos deg. Nydelige bilder. jeg har laga rabarbrasaft. Den ble frisk og god.
    Klem

    SvarSlett
  6. Bellissima la vostra casa!!
    Felice estate!!
    Un bacio!!
    Sabry!!

    SvarSlett