torsdag 17. mai 2012

Den store festdagen!

GRATULERER så mye med dagen!! Å hvilken festdag vi har hatt:))Her begynner dagen veldig tidlig,siden mannen min er lærer å går i tog med sin klasse inne i byen.Da må jo alle jentene hans møte opp og heie på far:)))

Dagens festbord er dekket,og lapskaus er et must på denne dagen.Nydelig mat og hyggelig selskap med familien:)



Litt rødt ,litt hvitt og litt blått...

Alt i Norges flotte farger!

Mange flotte budnader var det å se i byen i dag,og jeg må jo bare si at jeg er veldig stolt av budnaden min,som min snille,og fantastiske svigermor har laget.Jeg er vel heldig!


Min flotte by Porsgrunn, som feiret 17 mai i skiftende vær...Men heldigvis holdt disse grå skyene seg for det meste vekk..



Kjære alle sammen håper dere har en strålende dag!Godt å legge beina høyt nå:)))Klem Vibeke

12 kommentarer:

  1. Vel overstått nasjonaldagsfeiring!
    Stemningsfulle bilder, og så nydelig din lille 4-beinte er... Og du har en nydelig bunad!
    Og selv om jeg er aldri så forspist etter denne dagen - den kaka... sukk ;)
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk i lige måde Titti:))Det har vært en herlig dag,og i morgen da er det jobb....men så er det jo helga rett etterpå så det skal vi klare:))))Klemmer til deg:)

      Slett
  2. Kjære Vibekevennen ;)
    For et vakkert festbord!! Ser ut som dere har hatt en flott dag:) Og lille skjønne Nuregutt da..sukk ;)Vi har kost oss med leker, is og brus på skolen her oppe, og avsluttet dagen med grillings her, kjempekoselig :)
    God klem, Marte :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg Marte:)Høres ut som en topp dag på dere også:)Håper på å se dere snart,det er jo alltid så koslig å se dere:)Klem og god helg!!

      Slett
  3. Så trivelig nasjonaldaginnlegg! Supre bilder!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Hulda,det har virkelig vært en nydelig dag!!Men nå skal beina få hvile og gnagesåra pleies...Det er hver gang det:))

      Slett
  4. For et nydelig 17. Mai bord!

    Fine bilder, fine deg!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille Beate:)Håper dere har hatt en super dag!!

      Klemmer til Langesund!

      Slett
  5. que lindo se ve todo
    y que hermoso el perro

    SvarSlett
  6. Herlighet så skjønn du er da!
    Veldig flott bunad også og bordet ditt tror jeg faktisk er der lekkreste 17 mai bord jeg har sett!
    Kjekt at Dere har hatt en fin dag!
    Bare innom for å si god natt!
    Så:God natt min skatt:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å du gode og snilleste Camilla:)Tusen hjertelig takk:)Håper dere hadde en strålende dag i Bergen:))Mange klemmer til deg og en riktig god helg min venn!

      Slett