lørdag 26. mai 2012

Slipp vimplene løs

Det er jo SOMMER!!
I et hjørne av hagen har vi valgt å gruslegge et parti,for der grodde gresset så dårlig.Så der har det blitt en herlig sitteplass.Og for å heve stemningen her,lar vi vimlene få vaie i vinden:)
"Nå er det bare FOR varmt altså"....i går ble det ikke en matbit på denne kar`n,han var rett og slett heeelt utslått,stakkar.

Disse vimlene har vært med en stund,og begynne å bli en smule "slitne"..men det gjør ingen ting,duse og sjarmerende er de fortsatt:)
Litt forfriskende frukt,er ikke så dumt i varmen!

Som dere vet er jeg glad i å bruke kulestein i alle varianter,for å "myke"opp hagemiljøet her hjemme.Da lekestuen kom opp for ca 10 år siden,la vi steinheller rundt den,i håp om at det ville bli litt rustikk stil med tid og stunder,når gress og mose ville sette seg.Dette har vi lykkes med og jeg angrer nå på at vi ikke gjorde det andre steder også,er så koslig og skaper litt spennende forandring i hagemiljøet.
Fortsatt står syrinene i knupp bak her..gleder meg til å sitte å nyte av duft og farger her etterhvert:)
 Håper dere alle har en nydelig lørdagskveld:)Selv sitter jeg her med solbrente skuldre etter å ha kooooost meg ute i hagen i hele dag:))

                         Klemmer fra Vibeke  

9 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder og fantastisk uteplass du har!!! Her sitter jeg med pc`n på fanget og koser meg med blogg lesing og Grand prix.
    Ha en strålende pinse!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Takk Anne-Marit:))Samme gjør jeg,he,he..grei kombinasjon det:))Nå venter vi på Sverige her,den har vært en hit hos ungdommen i huset og meg i en lang stund nå:))Så heia NORGE selfølgelig..og heia Sverige:)))Strålende pinse til deg også:)

    Klem Vibeke

    SvarSlett
  3. Skjønt innlegg! De stolene var så skjønne. Herlig sitteplass, og så fint med vimplene over. :) Håper hundevennen har mer matlyst i dag da. :) Hos meg er det sommerlig stue på bloggen i dag. :)

    SvarSlett
  4. Takk Hulda:))Joda i dag har han fått i seg mat..heldigvis:)Tar på for mennesker og dyr denne varmen..De stolene har jeg hatt i cå 13 år,og eneste plassen jeg kan ha de er ute, har jeg funnet ut.De er nemlig veldig store og krever sin plass.Godt vi kan kose oss i de ute nå:))

    SvarSlett
  5. Ja, dere er heldige med været. Nå håper jeg det kan bli varmt her nord snart også. :)

    SvarSlett
  6. Så vakkert du har det på uteplassen.
    Og de er så søte disse vimplene.

    Ha en fin ny uke, og kos deg med syrentreet som snart spretter ut i full blomst.

    Klem Margareth

    SvarSlett
  7. Hei min Skjønne venn.
    Trodde du det var kutt nå?
    Ho,ho....nei da,vi har bare hatt oss en koselig tur til Kongeparken;)
    Superkoselig og gutta var overalt,mens pysa meg
    passet på tingene og sånn(Som vanlig:))
    Et nydelig sted Kongeparken, og så hadde vi en overnatting på hotel i Sandnes.
    Nydelig å kjøre langst kysten.
    Rolig kosedag i dag!
    Nå glemte jeg jo nesten å skrive at det var skjønne bilder hos deg og at Nure må være verdens skjønneste hund!

    Kose deg videre.
    Smil og smask;)

    SvarSlett