fredag 4. mai 2012

Endelig fredag...



Årets første pionerbukett er i hus..og jeg sier første...for jeg ELSKER nemlig disse vakre blomstene og unner meg disse ofte i denne perioden .


I dag har det vært mye trafikk på døren vår,gaver og kort til morgendagens konfirmanter skal hentes:)

Mange kort har det blitt i år,og det er nok takket være denne bloggen:)Mange sender mail og meldinger om bestillinger fra fjern og nær:)))Er så gøy!!
Så da håper vi bare at alle disse håpefulle blir fornøyd de også,og får en strålende dag:)God fredagskveld alle dere gode:)

9 kommentarer:

  1. Hei Skjønne Vibeke.
    Såååå nydelig med peoner og levkøyer,dufter jo så godt også!
    Og det gjør jo ingenting at de er rosa heller;)
    Jeg er jo en rosahøns vet du....dus rosa da!
    Nydelig bukett og passer så godt med å ha det i en mugge!
    De peonene jeg fikk sist fredag står så fint ennå.
    For noen nydelige kort du lager,syns nå ikke du skal være så beskjeden og bare vise litt av de.
    Vis de alle sammen,så fine så, og den nydelige håndskriften...
    Ønsker deg en herlig helg,og de ordene i begynnelsen var skjønn,ja,som deg.

    Stoooooor klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Halloen Camilla!Takk for koslig fredags hilsen fra Bergen:))Rosa er jammen jeg svak for også...ble både disse og en rosa hortensia på meg idag,hi,hi:))

      Strålende kveld til deg flotte dame:)Stooor klem tilbake

      Slett
  2. Fantastisk nydelige blomster! Så fint satt sammen også. Ordentlig vakkert.

    SvarSlett
  3. Vakkert vakkert Vibeke :)
    Spørs om du får oppdraget neste år med bryllups innbydelser asså ;)

    Ha en flott helg så håper jeg vi sees snart :)

    Klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk så mye Camilla:)Ja du vet jeg gjør det mere enn gjerne <3 Herlig helg til deg også og nå må vi få til et treff snart:))

      Klem Klem

      Slett
  4. Kjære, du tar så flotte bilder!! Jeg blir alltid så glad av å se hvor vakkert du pynter:-) Ha en fin fredagskveld og god helg! God klem fra Berit

    SvarSlett
    Svar
    1. Snille Berit,tuuusen takk <3 Tilbakemeldingene dine er bare så skjønne,og du vet jeg setter veldig pris på de:) Riktig så god hel til deg også!

      Slett
  5. Peoner er SÅ vakre! En av mine favoritter også. :)Nydelige bilder som vanlig.

    Riktig god helg til deg!

    Klem C

    SvarSlett