søndag 13. mai 2012

Fest i Apotekergården

I dette vakre hus skulle jeg få hjelpe til i Sandras Konfirmasjon idag.Dette er flotte Apotekergården i Langesund.



Ser du nøye etter her ,ser du at dette er et gammelt ,gammelt hus...Familien har nylig restaurert dette huset,og gjort det til en nydelig perle.Jeg gir dere her et lite inntrykk av et festpyntet Apotekergården.

Ser du opp eller ned ,er det alltid noe lekkert å se på.....Og jammen dukker det ikke opp litt Vibekedesign kunst også......Alltid så morro å komme hjem til folk å se bildene sine i deres miljø:)

Konfirmantens bord,lekkert og delikat!!

Selfølgelig hadde vi med en liten gave til husets konfirmant:)))
Familien hadde en fantastisk dag idag og jeg kjenner at jeg begynner å glede meg litt til vår minste skal stå om to år:)))For det er virkelig en spesiell og vakker dag.Klemmer fra Vibeke

                          Klem fra Vibeke

3 kommentarer:

  1. Herligalondon for et nydelig sted.....
    Vakkert,vakkert.

    God kveld til deg min venn;)

    Hugs and kisses ;)

    SvarSlett
  2. Dette var litt av et sted! Så flott at slike gamle hus blir tatt vare på og fortsatt blir bebodd og ikke bare som museum. Flotte bilder!

    SvarSlett
  3. For et fantastisk sted - nydelig inngangsparti!

    Birte

    SvarSlett