mandag 28. mai 2012

I lykkerus.....

Dere vil ikke tro hva jeg har vært med om idag.Skolesten over bærer på en historie jeg har blitt endel av i dag....
En god venn tok med meg hit idag,for de holder på å tømme dette huset,siden det skal legges ut for salg.

Hun vet jo hvor mye jeg er opptatt av gamle skatter,og ville gi meg sjangsen til å dra på den STORE SKATTEJAKTEN!og HVA jeg fant....

Et fantastisk landsted er dette,bestående av hovedhus,liten låve,skomakerhus og en liten tømmerhytte....Skatter fant jeg i alle husene og skatten dere vil se i dag er fra skomakerhuset...
Ja dette skjønne lille skomakerbordet er skatten som skal få plass på verandaen heretter...i en fantastisk blåfarge!!Hurra!!Jeg blir bare glad av å se på det jeg...Sjekk fangsten i bakgrunnen da...Hurra igjen!


Med grønnsåpe og pussepapir kom fargen til sin rett..

Farger som inspirerer og gleder et Vibekehjerte det her:)


"Forglemmegei" passer perfekt her, og en ting er sikkert


Denne dagen vil jeg aldri glemme...Sender all verdens klemmer til Kari Anne i kveld,tusen tusen takk!!Nå skal skattene få fortsette historien sin hos meg og den historien skal jeg gjøre så god som mulig!Klem Vibeke

25 kommentarer:

  1. Oioi så flott:)
    Så heldig du er som har funnet så fine ting.
    Og tingene har kommet på rett plass til deg og i ditt hjerte. Sukk, så flott.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille Margareth:)Ja Vibekehjertet er glad i kveld:)))

      Slett
  2. Verdens heldigste skatter som får bo med deg!
    Gratulerer så gøy!
    Sikker på at du nesten har hodepine av gladskap!
    Fantastiske ting og så fint du allerede har pyntet!
    Når jeg ser forglemmegei....ja da tenker jeg på deg!
    Fant noen få i veikanten i dag.
    God uke til deg skjønning og vel undt alle skatter!
    Smil og smask

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha,ha...tror du begynner å kjenne meg veldig godt jeg Camilla..for hodepine har jeg hatt siden jeg kom hjem derfra...:)))Utrolig!! Takk,smil &smask tilbake:)

      Slett
  3. Var så morro å kunne glede deg med disse skattene :) Og da vet jeg de får det godt og at noe etter mine besteforeldre er med videre. Jeg ser du måtte tilbake en tur til for å hente de siste skattene :) Skomakerbordet ble kjempefint med en vask det! Jeg kjøpte med meg basilikum, gressløk og persille som fikk plass i den store "kjelen" jeg tok med meg :) Stor klem til deg fra Kari Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Klart jeg måtte tilbake,tok med meg jentene mine..som ble helt forelsket i stedet og var klare for kjøp,hi,hi:))Som sagt Kari Anne er jeg EVIG takknemmelig for alt!!Kjempe klem Vibeke

      Slett
  4. Disse skattene har virkelig kommet til sin rette nye eier! Åååå så heldig du er! Nydelige bilder og fargene sammen er til å smelte av!

    Du vet å få det til Vibeke! Du har en enestående smak for detaljer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å snille deg Hilde,tusen takk for skjønn tilbakemelding:))

      Slett
  5. Du store tid SÅ mye fint da!! Det lyseblå bordet er helt fantastisk, skjønner godt at du ble glad over dette! Glad må vel være en underdrivelse forresten, lykkerus er ordet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den lykkerusen satt lenge i skal jeg si deg...det var tilogmed vanskelig å sovne om kvelden når alle inntrykkene kom i reprise:))Klem

      Slett
  6. Næh, er det mulig å være SÅ heldig da???!! Fy flate, for et fint bord! Nydelig farge, helt perfekt rett og slett. Din venninne kjenner deg tydeligvis godt og dette må virkelig ha vært en drømmedag :)) Så fin skolest også og forglemmegei og syriner er blant de jeg forbinder med gammeldagse blomster. Nyt godfølelsen, gleder meg til å se mer!

    Tusen takk for gode ord hos meg og god uke videre til deg <3 Klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja dette var virkelig en drømmedag Gry!!Mer skal du få se ja:))))God uke til deg også kjære deg <3

      Klem Vibeke

      Slett
  7. Ååååhhh guriland så gøy, en drøm for deg det :)
    Og bordet var jo helt fantastisk, nydelig blåfarge :)
    Kos deg Bekke :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja nå har jeg vært i mitt "ess" Camilla..tok så på at jeg fikk hodepine,he,he:)))Nå blir det mye maling av skatter fremover...:)

      Slett
  8. Åhhh, så utrolig artig å få være med på en sånn skattejakt. Det må ha vært fantastisk! Så gøy og spennende! Heldige, heldige du ;-) Nydelig bord du fikk - med en herlig, sjarmerende blåfarge.

    Ha en riktig fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den blåfargen skal få bli:))Den er helt spseiell:)))Å så morro det var:)

      Slett
  9. Dette er slik jeg drømmer om stadig vekk,å få komme inn i et slikt hus å plukke med meg gamle skatter ♥
    Nydelig var det:)) Gratulerer masse :)

    Klem Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Det har jeg alltid drømt om også....så skjedde altså i går,og for en fantastisk opplevelse:)))

      Slett
  10. Beautiful photos. Have a nice sunny week.
    Jana

    SvarSlett
  11. Thank you:))Hope you have a great week too:)


    Hugs from me!!

    SvarSlett
  12. Wow, snakk om heldiggris!!! Du har virkelig fått vært på skattejakt ja!
    Og for noen nydelig skatter du har funnet!
    Kos deg med resultatene, jeg vet du kommer til å ta godt vare på dem!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  13. Så utrolig heldig du er, og så snill venninne du har! Det blå bordet er bare helt nydelig!!!Og ser mange flere skatter der også! Gleder meg til og følge de videre til sin nye plass hos deg!

    SvarSlett
  14. Ja hun er mere enn snill...Anne Marit:)))Skattene får nok ettehvert liv her skal du se:)))

    SvarSlett
  15. Hva annet kan man si at du er en skikkelig heldiggris :)) Såå mye lekkert du fikk deg !! Min drøm er å gå på en sånn skattejakt som du og bare kunne plukke ;)
    En dag kanskje....

    Må kommentere bildene over her og.. helt nydelige !!!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  16. Heldig du er - virkelig en drømmedag!
    Må være det kjekkeste som fins å få lov til å rote i andres saker etter glemte skatter :)
    Når det i tillegg er i et slik et nydelig gammelt må det være toppen av lykke!

    Det hadde vært min absolutte drømmedag!

    Birte

    SvarSlett