torsdag 24. mai 2012

Når inspirasjonen flommer...

nærmest over...ja da MÅ jeg bare ta bilder..Selv om det var syriner i går også:))Men så skulle jeg kjøpe noen fine roser til mine supre kollegaer på Kulturskolen min...og jammen ble det ikke igjen noen herlige til meg selv også:)Men SÅ fikk jeg se kombinasjonen her med syriner og disse lilla rosene (som nesten kan ta pusten fra en)...og da var det frem med kamera igjen...Så værsegoooo alle dere flotte mennesker der ute,som legger igjen hilsen,dere som tar en daglig titt innom,og til dere som gir de skjønneste tilbakemeldinger både muntlig og på facebook.Denne helgbuketten er til dere,for at dere lyser opp min hverdag:)





Håper du tar "den til deg"og får samtidig en varm klem herfra !!

                                                      KLEM VIBEKE

7 kommentarer:

  1. Tusen takk Bekke ;o)
    Skjønn du asså.
    Nyt pinsen så håper jeg vi sees snart :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  2. Beautiful photos. Have a nice weekend

    SvarSlett
  3. Skal jeg besvime nå eller etterpå.....
    Bedårende glansbilder hos deg i dag!

    TAKK din skjønning!

    Kose deg massevis i denne varme pinsehelgen!

    Kiss and love,Camilla;)

    SvarSlett
  4. Kjenner jeg blir varm om hjertet når jeg ser disse skjønne bildene av roser og syriner sammen med stolen i lys turkis. Virkelig super kombinasjon! Friskt, sommerlig, lekkert! Jeg likte veldig godt bildet av den snella og syrinen over. Lekkert, lekkert!

    SvarSlett
  5. Herlighet du er bare så GOD til å ta bilder! Som rett ut fra et glanset magasin jo:-) Takk for denne blomstrende hilsenen og riktig god helg til deg. Klem fra Berit

    SvarSlett
  6. Hei på deg.
    Skjønne bilder av vakre, vakre blomster!!! Tusen takk for at du deler med oss ;))
    Ønsker deg en riktig fin pinsehelg.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  7. Herlighet så flott. Helt nydelig vakkert og jeg mister nesten pusten altsåg..

    Så fint alltid her hos deg.

    Jeg er innom deg hver dag. Alltid like fint.
    Klem fra Margareth

    SvarSlett