onsdag 30. mai 2012

Fortsatt i lykkerus...

Skal si det tok på og få oppleve det jeg gjorde på mandag...for på tirsdag lå jeg rett ut...med feber,hodepine og kvalme...Trodde jo hodepinen på mandag skyltes alle inntrykkene fra "skattejakten"min,men neida jeg var faktisk i fred med å bli syk jeg..Men nå er alt meget bedre og i dag har skattene fått en omgang med hvit maling.Hadde jo lenge ønsket meg en slik pinnestol,for å lage akuratt dette bildet:

For å toppe det hele fant jeg disse fantastisk hvite lupinene og hvite syriner...sukk sukk...da må man bare lage en photoshoot:)



Perfekt malevær i dag:)Fra brun...til hvitt:)

Jøss.. sniker seg med overalt han her for tiden.:)Men sinkbøtta og sinkkjelen som var blant skattene, har fått selskap av pelargoner:)

Takk alle sammen for alle de koslige tilbakemeldingene på forrige innlegg,det var SÅ gøy å dele det med dere:)Klem Vibeke


                             

14 kommentarer:

  1. Ja hva kan man si? Ikke annet enn nydelig. Stolen ble fantastisk og sammen med ditt interiør og blomster, så er det helt perfekt. Elsker lettheten og gleden jeg alltid kjenner når jeg kikker innom deg. Sansene tar til seg alt. Kjenner til og med duften av syriner. Duften av sommer.

    Ønsker deg en fantastisk onsdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å herlig tilbakemelding Hilde:)Du beskriver det slik jeg ønsker å formidle det også...SÅ tusen tusen takk:)

      Fin fin onsdag!!

      Slett
  2. Du er bare helt RÅ skjønning!
    Så lekkert og delikat.....
    Godt du er bedre nå da,ikke kjekt å bli syk nå.
    I dag har min darling klatret i et stort kirsebærtre og fått ned de søteste greiner til meg....det er kjærlighet det!

    Må du ha det bra så lenge,see you!
    Smask og smil fra meg;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snilleste Camilla:))Litt av en darling du har altså...Håper du får MYE glede av de skjønne greinene og lager deg et stilben...som vi andre også får glede av etterhvert..:)

      Klemmmer fra meg:)

      Slett
  3. Herrelig så nydelig det er hos deg!!
    Drømmer meg vekk hver gang jeg er innom :)
    Hagen, møblene, pyntingen...det er bare Flott!!!
    Ha en herlig uke ;)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så snill du er Mirjam,veldig koslig tilbakemeldinger fra deg,tuuuusen takk!

      Herlig uke til deg også!
      Klem

      Slett
  4. Så fint det har blitt i hagen din nå, Vibeke! Jeg får lyst å sette meg ned.

    Herlig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er så velkommen Liv;))Vi har hatt noen nydelige dager og koser oss masse her ute nå:)

      Slett
  5. Åhhh, så flott stolen ble! For en forandring! Herlig med hvitt! Det blir så utrolig delikat. Fantastisk flott mønster på stolsetet. Litt av en skatt du har fått ;-) Nydelige, hvite blomster du har funnet. De passer perfekt i den søte mugga - og som dekorasjon rundt omkring. Kjempefine bilder du har tatt!

    Ha en riktig god kveld!

    SvarSlett
  6. Hei på deg.
    Å himmel og hav... for noe lekre bilder!
    Stolen ble kjempeflott, og buketten var aldeles nydelig!!!
    Ønsker deg en fin kveld, og en glad ny dag.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Å nå gjorde du meg glad Monica:))Tusen takk:))

      Kjempe smil og klem herfra også:)))))

      Slett
  7. så utrolig vakkert. Både blomstene som du setter sammen, og mugga.. Og stolen da,den var bare helt herlig skjønn.

    Jeg ønsker deg en fin dag fylt med solskinn og glede:)
    Klem Margareth

    SvarSlett
  8. Helt utrolig nydelig ♥
    Du er såå flink at det :)

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  9. Så fantastisk vakkert:) Som tatt ut av en sommerinspirasjonsbok! Og det var virkelig noen fine skatter du hadde funnet i innlegget under! Håper du får vær til å nyte de flotte omgivelsene:) Fin dag til deg!

    SvarSlett