onsdag 16. mai 2012

Hjertet

Jeg har laget idag er laget med tanke på morgendagen,nemlig Norges store festdag,17 mai!!Tenkte på hva jeg ville at mine 17 mai gjester skulle se når de ankom huset i morgen,og da måtte det bli et hjerte for gjestene og landet vårt.En enkel 17 mai sløyfe skal på i morgen tidlig..Slik lagde jeg den:

Først lagde jeg en kvistkrans,som kan brukes som den er senere:))

Så med tynn ståltråd kledde jeg kransen...

Med de skjønneste kvister...:)


Joda han er med idag også,min lille hale:)))



Steinen fra mitt favorittland Danmark er på plass,de fikk vi med oss hjem i fjor,etter nok en fantastisk ferie i Danmark.

Med 17 mai hjertet mitt ønsker jeg alle sammen der ute en flott 17 mai,måtte det bli en strålende dag for oss alle i vårt fantastiske land. Vi ses i morgen,klare for fest!!!!

                   Klem fra Vibeke

7 kommentarer:

  1. Nydelig Vibeke!
    "Skyggen"din også er så skjønn at!
    Riktig fin 17 mai ønskes fra Bergen;)

    Gode klemmer fra Camilla;)

    SvarSlett
  2. Vakker krans av hegg, mmm de dufter nydelig! Her har vi nettopp hatt en real regnskur, men hvis det tørker opp skal jeg jammen gå på tur etter hegg-kvister borti veien her:-) Takk for inspirasjonen! Ønsker deg en riktig fin 17.mai feiring i morgen. Klem fra Berit.

    SvarSlett
  3. Så fin den kransen ble!! :D Skulle gjerne laget en slik selv, men heggen er ikke kommet så langt her dessverre..

    Veldig hyggelig velkomst :)

    SvarSlett
  4. Så vakker krans! Skulle gjerne ha laget en slik...men har så knapt med tid :(
    En dag...skal jeg binde mange kranser ;))
    Ha en superfin 17. mai. Ser for meg den kransen blir helt perfekt med sløyfe. Stor klem

    SvarSlett
  5. Den var helt fantastisk flott!! :)

    Ha en super dag i morgen!

    Klem C

    SvarSlett
  6. Åååå så nydelig. Fineste hjertekransen ever.

    Og jeg og elsker Danmark. Det er noe eget med det landet.

    Hipp hurra for imorgen.
    Måtte dagen bli fin. Klemmer fra Margareth

    SvarSlett
  7. Grattis!
    Ha en underbar nationaldag!
    Allt gott till dig och ditt land!
    Klem Raina

    SvarSlett