søndag 20. mai 2012

Utekjøkken

Slik hadde jeg det ute ved mitt gamle kjøkkenbord i fjor:)Det var mitt første møte med urter og interessen la seg ikke etter dette:)))I år blir det MER!!!

Jeg har brukt året på å finne ut hva jeg kan bruke de forskjellige urtene mine til og kansje blir det litt spennende kokkeleringer til sommeren..

Disse snekret mannen min i fjor:)

Heldige oss for om sommeren flagrer disse mye rundt i hagen vår...Og like begeistret blir jeg hver gang og slipper nesten alt man har i hendene bare for å stoppe opp å beundre disse vakre skapningene...:)"Små gleder"vet dere,hi,hi..

Slik så den ene kassa ut-før det TOK av!!
Det ble mye eggesalat og eggerøre denne sommeren:)
Nydelig mandag alle dere gode!!I morgen byr jeg på en frisk sommerdessert!!Varm klem Vibeke

6 kommentarer:

  1. Hold nå opp hvor vakkert!
    Tipper det blir minst like fint i år!
    Må du ha en herlig dag!
    Solen skinner og alt er topp!

    Klemmer camilla

    SvarSlett
  2. Åååå så nydelig Vibeke :)
    På tide vi treffes snart .

    Ha en strålende dag :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  3. Maria Elisabeth21. mai 2012 kl. 13:10

    Så flott du hadde det i fjor! Blir nok like nydelig i år:) Hvilken farge er det på trekassene forresten? Ser det ikke helt:) Kjøpt et par hos Skrot-Tor som trenger litt maling;)

    SvarSlett
  4. Hørte du hadde vært der av vår felles venn,hi,hi:)))Ja jeg MÅ en tur snart jeg også:)) Disse er malt grå:))

    SvarSlett
  5. Maria Elisabeth21. mai 2012 kl. 14:48

    Det stemmer! Den sladrehanken altså! Hehe;) Hun som fortalte meg om bloggen din, og da fant jeg det flotteste hjemmet av alle interiørbloggene jeg har vært borti! Så du har en fast leser i meg!;) Tenkte på å male dem i lindegrønn, samme som gyngestolen din, hihi, men blir kanskje litt rart mot de grønne bladene på blomstene jeg skal ha oppi. Ikke lett å få bestemt seg bestanig!;p Men grå var absolutt en ide;)

    SvarSlett
  6. Hei !

    Mitt navn er Johannes Brun. Jeg jobber med casting og regi til interiør - og livsstilprogrammet "Herlige Hjem" (FEM & TvNorge) som nå skal inn i sin 2. sesong. Jeg er for tiden på leting etter bl.a. uterom til serien og fant deg her! Jeg lurer på om du er interessert i å ta en uforplliktende samtale om konseptet og hva det innebærer? Send meg gjerne et tidspunkt det kunne passe at jeg slo på tråden eller du kan ringe meg på mobilnr. under. Håper å høre fra deg!
    > >
    > > http://www.fem.no/programmer/herlige-hjem
    > >
    > > Mvh
    > >
    > > Johannes Brun
    > > Herlige Hjem
    > > Casting og regi
    > > Mobil: 928 971 41

    SvarSlett