onsdag 9. mai 2012

FRYDfull onsdag

Og FRYDEN min ligger i dette vaskevannsfatet med tilhørende mugge!! Etter en tur hos Skrot -Tor i dag ble det mitt...FRYD & LYKKE om hverandre ble det idag,for flere spesielle skatter ble med hjem...Men først noen bilder av herligheten min her og litt der...heng med!

Badet ble en naturlig plass...



Duften er bare heeeelt fantastisk her inne...



Så ble det "brunfangst" idag..først fant jeg noen gamle engelske tallerkner i brunt og blant en haug av skrot (noe det er MYE av hos Skrot Tor...:)ligger dette fantastiske gamle lille fatet...(skulle vært filmet når jeg fant det,øynene ble STORE:)))De sa det var veldig gammelt siden det ikke var noe stempel på...og krakeleringen er helt fantastisk..I`am a lucky girl today!!!:)))


Detaljerikt i de herligste bruntoner....

Og tilslutt dennne slitne gamle kurven da..med en fantastisk patina!!

Den er bare skjønn og kommer til å glede meg mye..Morsomt var det å finne en gammel kinobilett oppi også,alt fra en svunnen tid......

Er så glad for tilbakemeldingene på blomsterbildene i går,og at dere tok imot varmen og takknemligheten jeg sendte dere!!Strålende onsdag dere gode,som idag ble 100 følgere her inne:))Klem Vibeke

6 kommentarer:

  1. Å,så gøy min søte venn!
    Nydelige ting,og skrot-Tor var et morsomt navn!
    Jeg har vært hos skrot-Camilla i dag!Hi,hi....

    Herig det fatet også.
    Lucy you!
    Gooood klem fra Camilla ,Hjem & Glede(fra en annen data)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja var jeg ikke heldig i dag,juuuhuuu altså:)))Goooo klem tilbake!!

      Slett
  2. Ååå så flott! Og et nydelig bad å ha det på også! Jeg også vil besøke skrot-Tor. :-)
    Så nydelig slike gamle fat med brunt og hvitt mønster. Jeg har arvet noen etter mine oldeforeldre og de er over 100 år gamle. De kommer på et bloggeinnlegg i morgen!

    Ønsker deg en flott onsdag og gratulerer med 100 følgere søte deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååå gleder meg til å se;)))Tenk å være så heldig!Flott onsdag til deg:)

      Slett
  3. Fantastiske funn, så heldig du er:-) Vasnevannsfatet og kannen gjorde seg virkelig på badet, så lekkert med blomster i! Gratulerer SÅ mye med 100 følgere!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille Berit:)Jeg er suuuper fornøyd med dagens fangst:))

      Slett