lørdag 19. mai 2012

Titt titt & kvirrevitt...

Her kommer en liten helghilsen fra min lille fugel (som ikke har  vært med på lenge..)som har fått vakkert selskap med de skjønneste kvister og brunt gammelt stentøy..




Disse kvistene har jeg vært i en gammel hage å hentet..Huset på eiendommen er rivd for mange mange år siden og igjen står noen vakre store trær som jeg har forsynt meg av her:)
Fantastisk er det å stå ved et slikt tre omringet av disse frodige kvistene med de skjønneste hvite blomster .
Syntes kvistene fortjente å få stå sammen med dette gamle engelske stentøyet,som jeg er så glad i:)



Selfølgelig har noen store kvister fått plass på kjøkkenet og Nure, ja han koooser seg på en av sine faste plasser..:)


Fortsatt goood helg alle dere gode der ute!Klem Vibeke

3 kommentarer:

  1. Hei så utrolig flotte bilder. Of søt liten fugl.
    Skjønner godt du er glad i det engelske service. Det er bare såå vakkert.

    Ønsker deg en fin helg.
    Og lille Nure altså. . Herlig.

    Klemmer fra Margareth

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! Så lekkert sammen! Brunt er min favorittfarge så jeg smelter av slikt! :-) Så herlige å finne glede i å plukke med seg blomster og grener fra naturen.

    Nydelig satt sammen som alltid! Du er bare så god på dette! Ser helheten og gleder oss med alle de flotte skattene du har! Har lagt ut kjære familieskatter i mitt siste innlegg. Tror det kan være noe du liker. :-)Det er ikke fat da. Klem!

    SvarSlett
  3. God morgen min skjønne!
    Så utrolig fint dette var Vibeke-du har det med å finne de skjønneste greiner....her hos oss er det bare furu-furu-furu-bjørk-brakebusker.bjørk OG FURU....
    INGEN som har gamle epletrær eller noe i hagene sine heller!!!
    Pytt -glad jeg kan se innom deg da....
    Så vet jeg at jeg blir glad og inspitert.
    NYDELIG.
    Her er sol i dag ,så nå må vi ut i hagen.
    God klem

    SvarSlett