torsdag 3. mai 2012

Søte solfylte nyanser...

Sender idag en solfylt hilsen fra en solrik krok på verandaen..et sted det blir mer og mer sommer...Å fryd altså!Hva sola gjør med humøret dere:))

Så dere dette skjønne teppet over da??Nok en av svigermors kreasjoner!

Foreløpig har vi denne størrelsen men i løpet av sommeren skjøter hun på litt til,slik at det kan fungere som sengeteppe.

Men nå skal det få pryde gyngestolen fremover...:)

 Lindgrønt,lys turkis,krem hvitt og beige,er blitt en harmonisk blanding synes jeg..

"Dronningen" nyter solstrålene..

Potten dronningen står i ,kommer fra Bohus.Veldig fin synes jeg og praktisk,for tar man ut selve potten har du en sinkkurv:)Kjekt vettu:)



Strålende STRÅLENDE torsdag!!Klem Vibeke



12 kommentarer:

  1. Hei! Så nydelig uteplass du har! Gyngestolen er bare helt skjønn! Jeg er så glad i den fargen.Jeg er også veldig glad i "Ingrid"! Og teppe var kjempefin! Ha en strålende ettermiddag.
    klem fra Anne-Marit :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og velkommen som ny følger hos meg:)))Ja den fargen er bare heeelt skjønn:)Klem klem

      Slett
  2. Hei så koselig å se inn til deg her.
    ÅÅ besvim så fint alt du har!
    Jeg er sikker på at alt du har i ditt hjem er så vakkert og flott.
    Og teppe fra svigermor var nydelig. Og så snill hun er. Heldige deg.

    Jeg så bunaden din var ganske ny. Og du hadde ikke bunad på konfen din du heller.
    Jeg er sikker på du kommer til å bli kjempeflott i bunaden din. Håper vi får se bilder av deg i den:)

    Klem Margareth

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig heldig med svigermor jeg:)))Takk for dine skjønne skjønne ord Margareth :))Stor klem <3

      Slett
  3. Kjempe fine bilder. Rene idyllen hos deg! Liker godt trådkurvene dine, gleder meg til å pynte ute jeg også:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Berit:)))Ønsker deg en strålende helg <3

      Slett
  4. Vakre bilder, og koselig stemning som alltid :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Altså her var der riktig smukkt du søde Vibeke!
    Hei;)
    Kom plutselig til å lengte til min favoritt by København,så derfor litt smådansk i begynnelsen,he,he.
    Virkelig fine stemningsbilder,og den fine gyngestolen som du malte passer jo bare helt perfekt sammen med det skjønneste pledd.
    Så fink din svigermor er og så gøy når hun tenker på hva du liker.
    Sommerfølelse når jeg ser på bildene,du er så dyktig og så stilfull i alt som du deler på bloggen.
    En fryd å besøke deg.
    Og i dag når jeg tok bilder,tenkte jeg på deg når jeg hadde tatt bilder av noen nøster og en vakker saks,den skulle Vibeke hatt tenkte jeg!
    Ligger på siden min:)

    God kveld da Du søde!

    Klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Å snille deg,tusen takk:))Jeg så det koslige nøste og den lekre saksen,smukt altså:))Jeg har lagt inn kommentar hos deg,bare den ikke er på mail igjen nå da....Klemmer til deg gode Camilla <3

      Slett
  6. Visst har jeg fått din hilsen akkurat der den skulle være!
    Tusen takk! Gleder meg alltid til dine hilsner.
    "God natt min skatt i morgon kjem eg att, med ein blomsrete hatt" Sa alltid min Skjønne mamma
    når jeg var liten.

    Mucho love

    SvarSlett
  7. Så deilig med sol!!
    Til og med mitt humør ble mye bedre av at du har sol og varme, med disse bildene!
    Elsker det hekla teppe ditt - Nyyydelige farger!!
    Og den søte Dronningen da - som er sommeren selv!!
    Ønsker deg mange slike solfylte dager, og ei fantastisk helg!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett