onsdag 23. mai 2012

Sommerens minste..men vakrest av de alle....

Og det er forglemmegei!!Som jeg har skriv på lappen her,betyr forglemmegei:"Sann kjærlighet"så jammen har den et sterkt budskap også....Så skal du gifte deg kan du jo tenke litt på hva du skal ha i brudebuketten...Visste ikke dette jeg når jeg gifta meg for 17 år siden..hadde jeg visst dette da hadde jeg hatt brudebuketten full nemlig,både for budskapet og for at jeg har ALLTID vært glad i denne lille skjønne:)Så velkommen inn i en reise av de skjønneste av de alle,og dette er også mitt beste sommerinspirasjons tips til dere der ute...Nyt av hva naturen har å bringe deg....det finnes rett foran nesa di:)







Ønsker dere alle en vakker sommerdag,klemmer fra Vibeke

11 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig!!! Nå tror jeg at jeg må ta meg en tur langs veien og se etter den nydeligste sommerblomsten av dem alle!!!
    Så flotte bilder!!!
    Kan nesten ikke vente på og ta inn en nydelig bukett med duftende syriner!!!
    Ha en strålende dag.
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anne-Marit:)Ja nå er det bare ut å jakte....du finner garantert noe fint:))
      Klem

      Slett
  2. "Gu kor skjønne"som vi sier her i Bergen!
    Skikkelig nydelige og bildene er til å spise opp!
    Du er nok en super romantisk Vibeke du!
    Da er vi to!

    Her er så varmt som i syden i dag.....
    Skal på spiontur for å se hvor langt "mine"
    Liljekovaller er kommet-spennende altså;)
    INGEN må se hvor jeg skal....tror jeg går undercower....ho.ho.
    Stooooor klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ho,ho hver gang jeg ser liljekonvaller nå,tenker jeg på deg og humrer litt for meg selv:)))))Herlige deg altså:))

      Varm klem igjen fra Porsgrunn i kveld...vi har måttet trekke ut på verandaen i kveld,og Nure peser og står i...varmen kom litt brått på for han i år:)

      Slett
  3. Nydelige bilder og sammensetninger! Ser du er flink med detaljer...
    Forglemmegei er sarte og har fine farver.
    Den er fin å pynte med i små vaser.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja Anita, det er den sarte blå fargen som alltid har fasinert meg.Fantastisk er den:)Takk for alltid så koslig tilbakemelding fra deg:)

      Slett
  4. Fantastisk vakkert, Vibeke! Så sarte og fine farger du har satt sammen, og så herlig den er denne blå skjønnheten. Har den i hagen her også, liker å ha den i buketter sammen med andre blomster. Blir så inspirert av bloggen din!

    SvarSlett
    Svar
    1. Snille deg Hulda,tusen takk for nydelig tilbakemelding:)Ja hvorfor har jeg ikk den i hagen tro?? Jeg skal jammen ut å skaffe meg litt av denne skjønne jeg:)Ha en fin kveld i nord:)

      Slett
  5. Så yndige og søte! Sommerstemning!
    Nydelig fotografert som alltid!
    Skal jeg bli i godt humør er det bare å ta en titt innom deg! :-)

    Kos deg og nyt soldagene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:)))Koooser meg med dette:)

      God solfylt dag til deg også,klem

      Slett
  6. Nydelig! Flotte bilder vibeke!

    Klem

    SvarSlett