søndag 6. mai 2012

Ny start...

Ble det for denne hyllen ved vårt inngangsparti..Min hendige pappa lagde denne,etter mitt ønske og tegninger..Den var flere år på minste jenta sitt rom men så havnet på loftet og deretter hit:

Ute på lekestuens vegg...gjemt bort og ble ikke særlig fin med årene...helt inntil jeg ga den en skikkelig skrubb og noen malingstrøk..
En liten søt sak,som setter preg her synes jeg:)

Her er innganspartiet vårt,men trapp opp i hage nr 2...vi har delt tomten vår opp i 3 plan.
Kulestein MÅ vi ha,det myker opp rundt huset..Og vi har MYE,he,he:)


Make over 2 idag er disse to..fått av min mamma for flere år siden og har prøvd både på det ene og det andre ser dere....
Begge har fått noen omganger med hvitt også litt pussing med grovt pussepapir,så ble ikke så værst:)



Masse hagearbeid har blitt gjort i dag,siden været har vært strålende.Nå venter maling og pendsler...så får vi lage noen bilder som har ventet en stund:)))Ønsker dere alle gode en strålende start på kommende uke,vi ses nok senere:))
                        Varm klem Vibeke

22 kommentarer:

  1. Så flott at du tar vare på den hylla som faren din har laget. Den er jo et smykke der på uteplassen deres. Utrolig fint! Flott med pelargoniene på den, sammen med kransen. Herlig innlegg! Er forresten uteinnlegg hos meg også nå.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk gode Hulda:)Ja nå begynner hagen rundt huset å våkne til liv...Skal bli så deilig å tilbringe masse tid ute fremover:))Klem og god uke til deg i nord:))

      Slett
  2. Så flott inngangsparti :)
    Hylla ble fin etter en runde med maling og med herlig pynt!
    Lysestakene var også flotte!
    Du er flink ;)
    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Med litt maling kan du bringe frem de vakreste ting:))Takk for koslig tilbakemelding Mirjam:)Klem klem

      Slett
  3. Veldig koselig med hylla ved inngangspartiet, alltid fint hos dere :))
    Likte veldig godt kvisten med lykter i åsså jeg da :))
    Klem fra Linn M.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kvisten har vært opp helt til nå den Linn,vi har hatt så glede av den i vinter:))Kommer opp til høsten igjen den:))Go klem til deg gode Linn:)

      Slett
  4. Dette var virkelig en søt hylle! Så koselig du pynter opp ute, dere har det virkelig flott. Håper å få se flere utendørsbilder hos deg etterhvert... Klem fra Berit

    SvarSlett
    Svar
    1. Å jada Berit her blir det nok MYE utendørsbilder etterhvert..Gleder meg til blomstring og masse kos og knipsing i hagen fremover..:)Gleder meg til å se din flotte hage også,du har jo bare DE "grønne fingrene":))Klem til deg også!

      Slett
  5. Så koselig inngangsparti hos deg :) Liker den søte hyllen, den var sjelden....
    Mye å gjøre ute nå for den som har hage! Nyt dagene. Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyllen ble jeg inspirert av i et interiøblad husker jeg:))Og pappan min er stødig på handa og kan lage de fineste ting:)Gøy at den gjorde seg så godt der:)God uke til deg Anita:))

      Slett
  6. Hei igjen (og igjen...og igjen)Vibeke!
    "Herligalondon" for et nydelig inngangsparti,
    tenk på de som kommer på besøk, så velkommen de vil føle seg!
    Helt herlige bilder og så gøy å se utenfor også.
    De lysestakene er superfine.Du har så masse fint!( jada,jeg har masse fint jeg og,he,he!)

    Her har det gått i kakebaking og spising....skikkelig "innekosesjokoladespisevær"
    Søt klem til en søt dame!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk gode ,søte deg:))Hørtes bare nydelig ut med kakespising...skulle ha bakt idag her ogå...men tiden strakk ikke til gitt.Så mulig vi får bake litt i morgen da:))Ønsker deg en strålende uke Camilla,er så glad for ha deg som min bloggvenn:))Vi ses nok til uken igjen,her er det mye på programmet fremover så da blir det litt lite tid til blogging noen dager..vi får vel se:))Derfor mega stor klem i kveld:))

      Slett
  7. Perfekt! Kjempeflotte bilder, som vanlig. ;)Jeg sitter alltid med et smil om munnen når jeg leser innleggene dine. Så mye fint!

    Gleder meg til mannen blir ferdig med inngangspartiet her og, slik at det kan pyntes litt. ;)

    Ha en super uke!

    Klem C

    SvarSlett
    Svar
    1. Å du er vel skjønn:)Kom over noen bilder av huset som var nybygd for ti år siden her forleden..og med en provosorisk trapp av paller,huset var heller ikke malt ,men PYNT det hadde jeg fått opp,lykter og kranser,ho,ho..jeg måtte le altså..Da snakker vi overivrig..Er så gøy når alt faller på plass,så du har mye å glede deg til Charlott:)Masse lykke til!

      Super uke til deg ogå,klem!

      Slett
  8. Hei du skjønne, med den fineste bloggen ever..

    Besvim altså, her er det bare vakkert, vakkert, vakkert. Ja alt er så nydelig.

    Og så flink pappa du har. Han liker sikkert godt å lage fine ting til sin datter som vet å gjøre det fint.

    Og du, så morsomt å høre at du er fan av Carola:)
    Og parodi grand prix jeg var på i går, var knallgøy. Jeg svever enda...

    Ønsker deg en fin uke. I ditt fine hjem.
    Og takk for de koselige ordene hos meg.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Snilleste Margareth...du og dine skjønne tilbakemeldinger altså..blir nesten litt satt ut:))Så gøy å høre at du fortsatt svever,da har det vært BRA!!Kommende uke har mye å by på,så vi får se om det blir tid til blogging..men inntil da ,er så glad for ha deg også som bloggvenn finest Margareth:)Så vi ses nok snart igjen !Klem Vibeke

      Slett
  9. Du har virkelig mye fint! Lurte på når du skal ha utstilling av bilder? Er det bare å komme da eller må man være invitert?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ingrid:)Går fortsatt å lurer på en sommerutstilling...Det må bli tatt en avgjørelse på det ganske så snart :)Så da får du beskjed her:) Utstillingene er åpen for alle:)))Og blir det ingen utstilling er du velkommen hit for å ta en titt på alt jeg har stående.Ring eller send melding for avtale:)

      Slett
  10. Så gøy å se at hyllen har fått ett nytt liv, og kommer jo så godt til rette ved inngangspartiet ditt. Ett inngangsparti som jeg liker veldig godt - veldig god inspirasjon for meg som holder på med bygging nå... :o)
    Lysestakene dine ble også veldig fine!!
    Jeg har også en give away gående hos meg, om du har lyst å delta er det bare å titte innom.
    Ønsker deg en fin fin ny uke!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  11. Maria Elisabeth7. mai 2012 kl. 13:48

    Du imponerer meg bare mer og mer!:) Så kreativ du er! Masse inspirasjon, som vanlig;) Gleder meg til å se mer!

    SvarSlett
  12. Nydelig med de steinene.. Men hvor får du tak i så mange? :)
    Ja jeg viste vi var "naboer" :)
    Så utstillingen på biblioteket, falt for bildene dine, så spurte ei jeg kjenner som jobber der, hvem som laget de. Hun sa det var deg, som bodde like bak oss :)
    Fin kveld til dere :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ho,ho:))Det var jo litt morsomt da:)))Steinene får du tak i på Sandtaket ,og vi har samlet i mange år..Har hentet små hengerlass med gjevne mellomrom:) "mykner "opp litt rundt hushjørnene dette:)

      Slett