torsdag 24. mai 2012

Ventetiden er over...

For nå blomstrer syrinene og det er et sikkert sommertegn for meg....

Nå fylles nærmest kopper og kar med disse både inne og på terassen...pluss at vi har fire trær i hagen.....Kan ikke få nok av disse vakre og velduftende blomstene:)


Ja de gjør seg nærmest i hva som helst:))

Og fargen her er jo bare ....SKJØNN!!!
Akuratt disse syrinene har jeg vært på et hemmelig sted å plukka,de vokser heldigvis vilt....Reiser dit hvert år på denne tiden og når jeg ankommer blir jeg aldri skuffa..for der står det og blomstrer og dufter helt magisk:)))Ha fortsatt en nydelig dag alle dere gode der ute:)))klem Vibeke

13 kommentarer:

  1. Nydelige bilder...
    jeg og elsker syriner og har plantet 2 trær i hagen. men... jeg orker ikke plukke dem inn så jeg nyter dem ute :) Så heldig du er som har ett hemmelig sted å plukke dem... Skulle gjerne hatt huset fullt opp av dem...

    Klem,Kari

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja de er fantastiske,håper du finner deg et hemmelig sted du også:)))
      Klem Vibeke

      Slett
  2. Så nydelig!!! De står i knupp her hos oss, så til helgen skal det plukkes en bukett!!!
    Ha en strålende dag!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Å ja plukk deg en stor og herlig bukett:)Klem klem

      Slett
  3. Hei Vibeke, nå er det en stund siden sist jeg tittet innom deg. SÅ mange nydelige bilder du har tatt, både i dette innlegget og dem under!! Jeg blir virkelig glad og inspirert av bildene dine:-) Ønsker deg en fortsatt strålende solskinnsdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Berit, er det jo SÅ morro å blogge om alt det herlige som vi opplever nå,nemlig SOMMER`N !!Tenker det skjer mye i den flotte hagen din nå:))Klem

      Slett
  4. Jeg kommer med EN gang å blir med for å plukke;)Heldige du!
    Såååå vakkert og DEN deilige duften....trenger ikke vaske huset en gang!
    I dag var jeg ( og guttaboys da siden det er streik)På liljekonvall jakt!
    De syns jo at mammaen er litt smågal da....he,he.
    Liljekonvallene må nok ha 2 uker til på seg.....
    Så jeg knabbet litt dus rosa Rododendron istedet;)
    Er så varmt her at vi nesten ikke helt vet hva vi skal finne på;)
    Goooooood klem Vibeke!
    Camilla

    SvarSlett
    Svar
    1. Skulle gjerne hatt deg med på syrinjakt Camilla,skulle sett utsikten fra det treet...Hav og koslige små hus og strender ser man der altså....heeelt fantastisk:))Ha en strålende fredag,kjære deg,det skal bli SOL i Bergen i morgen også jo:)))

      Slett
  5. Sukk så vakkert. Og så fint du pynter.
    Jeg stod å beundret vårt syrentre i Villaveien sin hage, og i kveld når min strenge tante som bor nede sover.. Da skal jeg luske meg ut å plukke...

    Og så gleder jeg meg til i kveld.. Grand prix gal som jeg er vettu.. Heia Tooji.

    Kos deg videre i ditt fantastiske hjem. Der hadde jeg kost meg hvertfall.

    Klem og smil fra Margareth

    SvarSlett
    Svar
    1. Å du kan få sagt det du Margareth,du gir jo bare de skjønneste tilbakemeldinger,tusen takk for det:))Kos deg med grand prix i kveld!Klem & Smil tilbake:))

      Slett
  6. Så utrolig nydelige bilder - og for en fantastisk flott blogg! Hit kommer jeg gjerne tilbake ;-) Sååå mye fint å se på!

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk,så snill du er:)I kveld sitter jeg å kjøler meg ned på verandaen..etter en meget hektisk dag med avsluttning for mine små barnekunst elever:))Klem

      Slett
  7. Hej Vibeke. Halkade in här och fann en mycket intressant blogg. Tror bestämt att jag kommer igen.
    Riktigt sköna sommarbilder du har i inlägget.
    I dag även vi i Österbotten Finland har äntligen en skön sommardag, vi har redan 18+ nu på förmiddagen.
    Ha en skön dag.

    SvarSlett