fredag 11. mai 2012

En kreativ fredagskveld...


Hva finner man på en fredagskveld ..helt alene hjemme? Jo da drar jeg frem dette og blir litt i det kretive slaget...:)

Dere som har vært med en stund her inne ,husker kansje denne kvisten  jeg hadde hengende ved inngangen..nå har jeg andre planer for denne..:)Nemlig dette:

"Rammen"rundt denne kroken,er nå på plass.Noe jeg hadde tenkt å lage til sommeren,men hva var vitsen med å vente med det når det klødde "litt" i fingrene,he,he..



Ja ja så endte kvisten opp her da,ikke så værst å komme til nytte på denne måten:))


Kvisten fikk et støk maling og ble pusset litt på etter den fikk fjernet småkvistene og litt bark skrapet jeg av,for å "røffe" den litt opp.


Så nå går jeg litt frem og tilbake på kjøkkenet for å betrakte forandringen...jeg tror jeg begynner å like det jeg:)))

Håper alle har en herlig fredagskveld med eller uten pendsel,sag og maling:))))Klem Vibeke

4 kommentarer:

  1. Så fint det blei! Du er virkelig kreativ. Skjønner at du begynner å like forandringen. God helg til deg ♥

    SvarSlett
  2. Så stilig med den fine greina med kurver på. Flott innlegg, der du viser prosessen fra grein til supert oppheng. :)

    SvarSlett
  3. Jeg har stor sans for kurver som henger oppunder taket, og liker løsningen din veldig godt - det ble en flott kontrast mot det fine skapet og nydelig tallerkenhylle. Selv er jeg så heldig å ha åpen himling på deler av kjøkkenet - og i overgangen mellom kjøkken og spisekrok har jeg hengt opp kroker for mine kurver.
    Ønsker deg en fortsatt fin helg!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  4. Det ble jo bare helt nydelig med å henge det opp slik :) Så kreativ du er !

    Velkommen på GI BORT på bloggen min :))


    Klem & Smiiil fra meg :)

    SvarSlett