mandag 5. november 2012

Eksklusiv leveranse !

 I helgen kom det en eksklusiv leveranse på døra her. Nemlig alt dette du ser i trillebåra....Ja ta en titt nærmere.....Jo den er rett og slett fyllt med de flotteste naturmatrialer jeg vet om. Her er lerkekvister,einebusker og svartorkvister .Det var snille Turid som kom med alt dette,hun hadde hatt meg i tankene når hun var på hytta si for der har naturen mye å by på...som dere ser. Ja dere skulle sett meg...dette var rene julekvelden for meg,ho,ho.
 Nå skal lerkevistene ligge å tørke litt til barnålene faller av,også skal kan man begynne å lage litt kreativt ut av dem.Einebuskene og svartorgrenene tok jeg i bruk med engang...de er på bildene fra søndag og i dag.Stor klem(igjen..:)til deg gode Turid som gjorde dette for meg,dettte skal bli godt brukt skal du vite:)


                    Håper alle har en GOD uke der ute,klemmer fra Vibeke

4 kommentarer:

  1. Å så flott leveranse til kreative du!
    Herlig med slik omtanke da!

    Tenker det surrer oppi hodet ditt nå....hi,hi,
    Alt du skal lage og kose deg med,en herlig tid i møte og ikke minst bursdag og alt...
    Ha en lovely kveld sugar!
    Smask...

    SvarSlett
  2. Ja jeg skal koooose meg med alt dette kan du tro;)Heldig er jeg som har slike skjønne folk rundt meg:)Klem på deg min søte:)

    SvarSlett
  3. Så heldig du er!! Her ligger det virkelig an for storproduksjon - masse materialer til å utfolde seg kreativt der ja!
    Ønsker deg mange kreative og morsomme dager!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  4. Hvor er du heldig med den leverance Vibeke. Og hvor er det som altid nogle dejlige billeder.
    Ha´en fin uge
    Kram Birgitte

    SvarSlett