torsdag 8. november 2012

Kledd i grønt..

En kurv av den herligste mose... et naturmatriale jeg bruker mye. Her skal dere få se noe av det jeg gjorde i fjor.
 Her kler jeg en stjerne med mose....
Dette skal også gjøres i år, virkelig dekorativ er den. Stjernen er kjøpt hos Hannas Skafferi i Strømstad. Dit er et must hver desember,hun har nok den mest sjarmerende blomsterbutikk jeg vet om. Jeg surret rundt hvit tynn hyssing for å lage enda litt mere liv i stjernen.
Først litt på skapet... også endte den opp i vinduet:)
Her kles også et stort hjerte,som også kjøpt hos Hanna Skafferi.


Alt skal gjentas i år også. I helgen har vi planer om å kle portalen med granbar og hjertet skal kles opp i grønn drakt igjen:) En riktig GOD HELG ønskes herfra,klem Vibeke

7 kommentarer:

  1. It's amazing what you can do to create, I really like the star moss.

    SvarSlett
  2. Nei nå ble jeg helt glad her altså...Skulle bare luske full fart innom før leggetid(min mamma sa alltid at skjønnhetsøvn var før kl 23!!!)
    Så jeg skal forte meg!
    MEN det jeg ble så glad for ,det var jo å se DEG!!
    Så da måtte jeg slenge inn en hilsen og si at :Rosene er søte
    Fiolene er blå
    Druene er søte
    Og det er jammen meg du og!!!

    Natt da...

    SvarSlett
  3. Så vakkert, du er så flink å få frem den gode stemningen!! Jeg er jo ofte i Strømstad, men har aldri vært på Hannas skafferi, hvor ligger det hen da?

    Ha en fin helg:)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei:) Denne flott blomsterbutikken må du få med deg neste gang du er i Strømstad. Den ligger i svingen rett ved Kirken.Husfliden ligger ved siden. Gleder meg stort til å besøke Hanna i desember.:))

      God helg:))

      Slett
  4. Åhhh, så nydelig! Nå ble jeg virkelig inspirert. Tror jammen dette er noe jeg må prøve (selv om jeg sikkert ikke får det til...hi...hi...). Så utrolig dekorativt og fint. Flinke, flinke du!

    Ha en herlig fredag og en riktig god helg!

    SvarSlett
  5. Så mye fint her, jeg fant deg via skjønne Bente med Loftkroken. Du har en nydelig blogg og inspirasjon i lassevis- Du har herved en ny følger. :)

    Ha en flott helg.

    SvarSlett
  6. You have a wonderful Blog.
    Regards, Petra

    SvarSlett