søndag 18. november 2012

Nå er de her.....

I to rustikke gamle bokser har husets første amaryllis ankommet !! Det aller første sikre tegnet på at det snart er JUL :)))
 Stjerner fra Home & Cottage og kongler kjøpt hos blomsterbutikken sammen med kongler fått fra skogen:)))
 Hmmm....hva er de ringene der for noe?, tenker du kansje...Vent å se.......
 Ringene fikk jeg kjøpt hos skrot Tor , det er nok noen gamle gardinoppheng ringer men jeg vil bruke de som....
Serviettholdere jeg og selfølgelig er de så kule at de kan få ligge fremme på dette rustikke fatet også:)

En ny GLAD og HERLIG uke ønsker jeg meg nå,måtte alle dere der ute også få det:) Jeg TAKKER virkelig for alle de skjønne flotte tilbakemeldingene som har kommet den siste tiden nå, dere er utrolige.....:) Varm klem Vibeke

6 kommentarer:

  1. Vilket vackert stilleben! Även jag har inhandlat de första amaryllisen och hyacinterna i helgen. Det lackar mot jul :) Härligt! Ha en fin början på veckan! Marina

    SvarSlett
  2. Helt nydelig.
    Og for en idè med gamle gardinringer *smiler*.

    Ha en fin mandag.

    :) Inger

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder fra hjemmet ditt! Herlig å bruke ringene til serviettringer. Amaryllis og svibler er et must for julen.
    I dag fikk jeg BoligDrøm og skal nå kose meg med den nydelige reportasjen!!
    Herlig gruve!
    Jeg har som deg, tatt vare på bilder av mange gruver funnet i ukeblader og interiørblader (det var vel bare Bonytt vi hadde før). Skulle bygge i 1996 da vi overtok husmannsplassen. Men jeg tør ikke gå i gang.... Den må ikke være for stor for det er bittelite:-)

    Ha en flott kveld!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  4. Her må også snart amaryllisene i hus.Flott dekorasjon du har laget rundt rundt.
    I dag har jeg kost meg med BoligDrøm og er bare så imponert over det flotte huset deres. Så koselig.

    Klem anette

    SvarSlett
  5. Vilket underbart stilleben!!!
    Love it!!

    Kram Tina

    SvarSlett
  6. Å Hello 39 åringen......hi,hi,hi....
    Ja nå er dataen på gang igjen jeeeeey!
    Din snikpynter!
    Nydelig du har dillet med amaryllisene,å så flotte konger og gitt.

    Nå tenker jeg at du snart er utsolgt på utstillingen din!
    Såå gøy og ikke rart med så masse herlige saker!

    Ble så glad da jeg så deg i BoligDrøm i går.....å så flott reportasje og nydelige du og Nure søtnosen.
    I dag har gutta bestemt at vi skal lage pepperkaker.....kjøpt deig på IKEA så det blir nok god duft seinere i dag ja.
    Vi sees darling.
    Knus på dig!

    SvarSlett