fredag 9. november 2012

Julens yndling, men ikke for alle....

 Svibler er vel noe av det vakreste man kan pynte med til jul , og er et must i mange hjem til jul. Det prøvde vi her hjemme også men det kan ikke gjentas desverre....jeg fikk skikkelig allergi av disse skjønne:( Så nå nytes de bare på bilder fra i fjor,før det ble utholdelig å ha de inne.
 Denne vakre oppsatsen er laget av Hanna ved Hannas Skafferi.

Kremmerhus dilla som jeg har er dette et jeg sydde for fler år siden. Et gammelt glansbilde er blitt kopiert opp på strykbartpapir og deretter påført etter at kremmerhuset var sydd ferdig...morro var det,kansje man skulle lage noen i år også:)?
Ja ja vi får heller pynte med litt annet i år her ,hvite amaryllis er ikke så værst de heller:)))Ha en STRÅLENDE fredagskveld alle sammen,og jammen har det dukket flere følgere opp denne uken også. Velkommen hver og en! Klemmer fra Vibeke

5 kommentarer:

  1. Samme problem her også Vibeke:/ De er jo bare de lekreste blomster ♥ men luktet er kraftig:(
    Hvis du har de i en glasslykt eller lign,kan det kanskje gå. Jeg bruker å ha mine ute:)
    Fine bilder du viser :)
    God fredag
    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Ja i fjor åkte alle mine ut også...mulig jeg kjøper en til å ha ute....kan jo ikke la være vettu:)

    Klem på deg Bente:)

    SvarSlett
  3. Du bjuder på så fina bilder..det är en glädje att kika in här. Tack för fina ord från dig. Ha en härlig lördag. Kram Anna

    SvarSlett
  4. Allo-allo!
    Ja,som du skjønner er jeg i mitt Franske tullehjørnet i dag!
    Greit-oui??
    Nydeligste svibler som jeg virkelig elsker,men ikke tåler litt en gang!!
    Men på blogg går det bra...ha,ha!
    Kommer nok til å snope meg noen å ha utenfor.
    Herlige bilder fra i fjor her i dag og helt nydelig glansbildet på det kremmerhuset og!
    Du Er så flink!!!
    I dag har jeg bakt gelekake til farsdagen i morgen...han bestillte den selv!
    Koselig det!
    Ha en skjønn lørdag og søndag min darling-oui?

    SvarSlett
  5. Så flott du har ordet det, har akkurat fått tak i svibler, får lyst til å pynte opp med dem. Masse inspirrasjon å finne hos deg, VAKKERT.

    Klem Tove kristin

    SvarSlett