torsdag 29. november 2012

Juletekstiler

Pledd i rødlige toner blir juletekstilene her i år, sammen med mine herlige linhåndkler:) Den store kurven er et dekorativ innslag her hjemme nå:) Pleddene brukes både inne og ute.
Den lille røde boksen er en klar favoritt!  
 Det store mønstrete pleddet er sydd av tekstiler fra Stoff & Stil , er bare så glad i det og elsker mønsteret:)
 En koselig julete krok på verandaen, med stjernepledd, skinnfell og rutete pute fra Home & Cottage.

Kjære alle sammen de siste ukene har det skjedd mye her på bloggen ,det er nå 300 følgere og over 2000 er innom hver dag!!!!!Heeeelt FANTASTISK og jeg TAKKER dere alle som bidrar til dette.Dette er stort for en som hadde 16 følgere og 3 kommentarer i et helt år.... Dere skal vite jeg setter stor pris på alle de skjønne tilbakemeldinger og besøk jeg får, dere inspirerer meg virkelig til å "krydre"dagene med kreativitet:) HURRRRAAAA! for dere alle sammen!


                                            KLEMMER VIBEKE

22 kommentarer:

  1. Så herlige bilder, Vibeke! Jeg falt for teppene dine, og da spesielt det som du hadde sydd av stoff fra Stoff og Stil. Det var smart! Da kan man jo få helt unike tepper. Kanskje man kan ha et fleecepledd som for. Flott var også den store stjerna av mose. Ble inspirert til å lage noe slikt. Herlig innlegg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja pleddet fra stoff og stil er også min favoritt...jeg har også sett meg ut noe i striper fra denne herlige butikk....Klem Vibeke

      Slett
  2. Vakkert, vakkert! Du inspirer:) Nydelig pledd, står ett pledd på ønskelista nå, ja:)) Klem lille meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for denne skjønne tilbakemelding:)))Ja jeg kan ikke få NOK av pledd jeg:)))
      Klem Vibeke

      Slett
  3. Kjære Vibeke! Det er vel ikke rart at bloggen din er blitt populær, du tar de mest fantastiske bilder og deler så mye inspirasjon. Der er jo som å klikke inn i det lekreste interiør-magasin her:-) Klem fra Berit

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så koslig tilbakemelding Berit:)))Jeg kan takke deg for mye,du har jo vært en av de som har laget et skjønt og tilogmed helt innlegg om denne bloggen. Den gangen fikk jeg noen nye fine følgere,tusen takk for det:))


      Klem Vibeke

      Slett
  4. Mye fin inspirasjon her hos deg!
    Er så glad i de gamle tekstilene :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så godt å høre,ja gamle tekstiler er det noe helt spesielt med:))

      Slett
  5. Kjære Vibeke!
    Det er ikke rart så mange kikker innom deg! Du har et så nydelig hjem og alle dine flotte ting er sammensatt med sjel og særpreg.

    Stilen din er så utrolig inspirerende! Alt er gjort fra hjertet og det vises. En lunhet og varme, kjærlighet og glede!

    Å kikke innom deg gir så mye! Din personlighet skinner gjennom interiøret!

    Her er alt gjennomført til minste detalje! De konglene i den røde boksen er liksom ikke slengt oppi. :-)

    Så takk Vibeke for all inspirasjon du gir!

    Klem fra Hilde.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Hilde:) TAKK!!!!For disse herlige ,gode ,rørende og inspirerende ord. De går rett i hjertet....tusen tusen takk igjen <3


      Go klem Vibeke

      Slett
  6. Å for noen tall!!!
    Hjelpes meg altså!
    Vel fortjent og du har bare en sånn vakker blogg kjære søta!
    Så flott med rødt hos deg,her er det rosa vet du....

    I kveld har Bjarte vært på loftet og hentet all jule pynt...
    Vet du...det gikk SÅ bra....INGEN gloser bare masse tull,endelig....så nå flyter det her med kasser og poser overalt.....ikke bloggbar stue i kveld..hi,hi.
    Håper på et innlegg i morgen.

    Smask

    SvarSlett
    Svar
    1. Ser det hele for meg jeg,hi,hi....du forteller bare så herlig bestandig vettu:)Gleder meg til vi skal dele masse juleinspirasjon nå...ikke lenge igjen,hurrrayyyy!Her er det forberedelser til julebord (ja jeg skal dekke bordet,BOMBE!!)med jobben i morgen som gjelder...pluss at alle kalendergavene er nå i boks(phu!...)og Nure får i år også:)))Spørs hvor lenge den holder da,tenker at vi kommer hjem fra jobb en dag og alt er spist opp,hi,hi:)))Smask tilbake min GODE GODE venn <3

      Slett
  7. Så nydelige bilder! Den skjenker er jo bare en drøm.. Herlige kontraster i rødt :) gratulerer med så strålende tall! Det er jo ikke så rart da :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja sjenken er et funn jeg er veldig glad i, det er vel derfor det kommer endel bilder fra akkurat denne kroken også:))

      Slett
  8. Hvor ser det bare godt ud. Det er virkelig nogle flotte billeder! Jeg er især vild med det sidste billede med koglerne i æsken/dåsen :-)

    SvarSlett
  9. Tusen takk Nanna:))Ja den lille boksen er min favoritt og med kongler som jeg bare elsker,måtte det jo bare bli et bra bilde:)

    SvarSlett
  10. Wow.... noe så aldeles nydelig:)
    Litt rødt er kjempe kos:)
    Og for en herlige tallerkenhylle du har, masse flott gammelt porselen:)
    Nydelige bilder
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  11. Oh Phyllis ! Again you are to kind...THANK YOU so much:)))

    All the best, Vibeke

    SvarSlett
  12. God morgen:! Jeg blir helt satt ut jeg Vibeke, nydeligste bloggen jeg har sett:) aAt jeg ikke har funnet deg før altså:(((

    Jeg er sikker på andre syns det samme som meg, og du oser av energi og glede. Herlig:)

    Ha en finfin første advent:) Varm klems fra Grete

    SvarSlett
  13. Vilken julstämning du bjuder på! Nu börjar onekligen min favorittid. Adventstiden! Tänk vad vackert rött och vitt är!
    Glad advent!

    Klem

    flisan

    SvarSlett
  14. Your home & porch look so cozy & inviting decorated for Christmas ♥ I love the splashes of red ...and the little red tin box is adorable!
    Enjoy this last day of November & have a wonderful weekend.

    SvarSlett
  15. Nydelig pyntet..Kjempe fint med så mye natur:)

    Nyt helgen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett