onsdag 7. november 2012

Gnistrende HVITT!

 Ute er det bare så vakkert nå, noe av det vakreste som finnes er når frosten legger seg synes jeg..
 Man ser på ting i naturen med helt andre øyne da.Selfølgelig blir man også inspirert !
Disse måtte bli med inn og brukes i dagens dekorasjon..i gnistrende HVITT!
 En virkelig skjønn kombinasjon, som lukter virkelig friskt og godt.


Tenk engang var denne muggen blåmønstrete,men med noen strøk hvitmaling er den nå HVITERE enn HVITEST...:)
Nyt den herlige tiden nå ,november er jo ikke så "trist og grå....."Det var slik vi sang om november når jeg gikk på barneskolen husker jeg...Da ble jeg alltid så trist for jeg har jo bursdag i denne herlige "vente"måneden...:))                   Klem Vibeke

8 kommentarer:

  1. Hi Vibeke. I admire your beautiful photo, it's a feast for the eyes. Renata

    SvarSlett
  2. God morgen snuppis. Ja vi har visst bursdag begge to i denne mnd. Så november for meg er den gøyeste i året jo.
    Så kanskje vi er skorpioner begge to?.Det er jeg verfall..
    Men du kan tro jeg dånte over bildene dine. Elsker kvitt... og jeg fikk lyst å gå på butikken og kjøpe det samme blomstene med en eneste gang. haha
    Og frostkonglene var så nydelig. Ja det er så flott ute med rim. Men vet du , idag er det nesten sommer ute.. 10 grader og jeg kan nesten gå sommerkledd på jobb. hoho.Men det regner visst då... jaja.. vi har jo bursdag snart. Jeg har den 15. du da?...
    Ha en fin koselig dag i ditt nydelige hjem.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder nå igjen :) Fint å kunne bli inspirert av naturen, og ta den med i dekorasjoner :)
    Så flott skjenk, og den stolen var nydelig :)

    Takk for koselig kommentar hos meg :)

    SvarSlett
  4. Hello kremtoppen!
    ja,dette var fint du!(bombe)....
    Nydelige kongler med rim på...å som vi venter på julen....
    Bedårende blomster og eucalyptus er bare så deilig....knip på et blad for meg da...å de dufter sååå godt!
    Jeg elsker grenroser og jeg!
    Du er nå flink å snope blomster du og!

    Kose deg videre da vennen i morra er det freddan....ho,ho....

    Kiss kiss

    SvarSlett