søndag 25. november 2012

Takknemlig.....

 Ja så er det søndag og det betyr en kreativ hviledag for meg, det betyr at man pussler litt rundt her og der og gjør litt kreativt man ikke må...altså ikke maling av bilder i dag. Skal bli godt med en bitte liten pause før man setter igang igjen kjenner jeg. Julerosene har fått plass i den gamle piknikkurven jeg ikke fikk ut av hodet på et av mine besøk hos Skrot Tor i sommer. Neste dag måtte jeg bare forte meg opp til butikken hans å sikre meg denne...:)


 Ja var ikke denne søt da ? Kjøpte dette lille fuglezinkhuset på Home & cottage her forleden,klart vi må gjøre litt koselig for de små der ute også:)
Kom over disse herlige stjernene på Kremmerhuset i går, har begynt å leke meg litt med de,først blir det en girlander så får vi se hva mere man kommer på:)

 Jeg er jo veldig svak for alle typer girlandere og uroer så i dag har stjerner og hjerter fått plass på dette gamle skaftet eller hva det er for noe ? Kan det være noe som har tilhørt et utstyr som kyr har på over nakken ? Ha,ha jeg vet sannelig ikke ,bare likte det så godt og treverket var helt i min smak så da fikk det bli med hjem fra skrot Tor. Det henger sammen med en av kvistene jeg fant fra sommerens ferietur, ja her blir det meste brukt,hi,hi.



Vil samtidig TAKKE alle som tok turen ut til Bamble Bibliotek i går, det var veldig hyggelig å møte hver og en og slå av en prat:) Føler meg virkelig heldig som møter så mange flotte mennesker som støtter opp det jeg holder på med og kommer med tilbakemeldinger som gjør meg helt VARM i hjertet. Det motiverer til enda mere kreativt arbeid. Utstillingen skal få stå enda en uke til og nye bilder kom opp i går slik at utstillingen har fortsatt mange gobiter å by på:)) I morgen fyller denne damen 40 år og jammen gjør man seg noen tanker rundt det....Heldigvis bare positive og takknemlige tanker over det jeg har, gjør jeg meg da:)
                                    KLEMMER FRA VIBEKE


14 kommentarer:

  1. Tusen takk for et herlig, inspirerende innlegg fra deg, Vibeke! Så skjønn den kurven fra Skrot-Tor var, skjønner at du måtte ha den. Perfekt til en blomsteroppsats. Julerosen er så vakker. Flott satt sammen. Likte også godt det lille fulgebrettet. Stjernene fra Kremmerhuset har jeg også sett på, men ikke kjøpt. De passer til det meste. :) Som pynt på gaver også.

    SvarSlett
  2. Hej!! Så vackra bilder du skapar och fågelhuset i zink är ju lyx för fåglarna. Måste skaffa mig ett sånt. Ha en bra kväll. Kram Anna

    SvarSlett
  3. Nydeligste juleroser....
    Så vakkert du har pyntet.....sukk....
    Måtte smile av de stjernene......stod med de i hånden når jeg skulle kjøpe gave til deg,men trodde du hadde de.....

    Ja,slapp av og kos deg kjære 39 åringen!

    Jeg er så mett at jeg nesten sprekker.....pinnekjøttet sitter som en kule altså...knaggen,knaggen...
    Vi snakkes i morgen bursdags jenten!

    Smask.

    SvarSlett
  4. Så vakker dekorasjon du har laget i den fine kurven!! Flotte stjerner og leirefigurer også. Jeg har også så smått begynt å pynte litt ute og inne. Ha en fortsatt fin kveld! Klem fra Berit

    SvarSlett
  5. Knaggen......skulle være knegg knegg.....har smuglånt ipaden igjen og den står på ordbok.....straffen for å snik låne...hi,hi!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med vel gjennomført utstilling. Fikk dessverre ikke mulighet til å ta turen innom i går. Hadde nemlig sett for meg å kjøpe en av kremmerhusene, men jeg håper jeg får muligheten til det på din neste utstilling:)

    Klem,Anette

    SvarSlett
  7. Hej Vibeke!
    Vackra bilder!! Så fin stämning!

    tack för din hälsning hos mig :)

    Kamomilla

    SvarSlett
  8. Så nydelige bilder! snart ferdig julepyntet hos deg. Og det blir så fint!!!
    Så gøy at utstillingen gikk så bra! Og så bra at den skal stå en uke til. så kanskje jeg også kan få tatt meg en tur dit ;)

    Tenk at du fyller år i morgen. Gratulerer litt på forskudd jeg da;))

    Ha en fin kveld.

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  9. Wow, utrolig vakre, stemningsfulle bilder igjen - som alltid ;-) Herlig med blomster i den flotte kurven - og så nydelig du har pyntet med stjerner, hjerter og lys. Det ser bare så superhyggelig ut hjemme hos deg. Sååå koselig!

    Gratulerer så mye med dagen i morgen ;-) Jeg håper du får en fantastisk fin bursdag! Kos deg masse og nyt dagen med nære og kjære. Hipp, hipp, hurra ;-)

    Stor klem

    SvarSlett
  10. Wow... noe så utrolig vakkert:)
    Her var det bare utrolig masse nydelige bilder og kreativitet:)
    Du er jo bare så utrolig flink med alt du gjør:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  11. HAPPY BIRTHDAY TO YOOOOUUUU!!!

    HJERTEKIG TILLYKKE MED 40 ÅRS DAGEN I DAG
    SKJØNNESTE GODE VIBEKE.
    KOSE DEG MASSEVIS FOR DET FORTJENER DU!

    BURSDAGSKLEMMMMMMMM...

    SvarSlett
    Svar
    1. Å tuuuusen tusen takk min solstråle:))))Dagen har vært helt topp ,føler meg så heldig:))
      Stor klem til deg min venn <3

      Slett
  12. Gratulerer med dagen din idag. 40 år :) Det er en stor dag. Jeg håper du har det bra og at du liker å fylle 40 år. Jeg hadde det ikke bra på den tiden. Men nå er jeg blitt 41 nettopp og storkoser meg.
    HIP HIPP HURRAAAA for deg aller søteste Vibeke
    Du er helt super. Og stort forbilde for mange.
    Klemmmm

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så fantastiske ord fra deg Margareth,tuuusen takk:))) Dagen har vært helt strålende godt å bli 40 må jeg si:))
      Klemmmer i lange baner tilbake:))

      Slett