mandag 26. november 2012

Enkel jul på badet!

 I fjor var det første gang jeg pyntet til jul...på badet:) Har nok aldri vært aktuelt før men siden vi skulle lage en julerepotasje fra huset vårt utfordret Liv (foto/journalisten) meg til å skape litt jul her inne også, siden dette var et rom hun var veldig ivrig på å ta bilder av:) Med litt granbar kan du kjapt fikse til litt jul..også på badet.
Et stort keramikk fat fylt med såper og granbar ble enkel pynt her inne. Gode lukter sammen også:)
Ser vi hadde svibler her også...DET skal vi (desverre) ikke ha i år......I år vil jeg ha en allergifri jul:)
En liten enkel gran skaper den mest julete stemning også synes jeg..:) Snart skal badet julepyntes igjen
og det med de samme midler vi bukte i fjor:)

I dag har det bare vært en fantastisk dag med de skjønneste klemmer og gratulasjoner.GØY å bli 40 må jeg si:))) Klemmer fra Vibeke

16 kommentarer:

  1. Wauuu lige min stil ren og enkelt super flot.Knus Else

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelig:)
    Gjorde noe lignende i fjor selv og tenkte å gjør det samme i år:)
    Litt kos å ha litt der også:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Fantastisk rent, enkelt og helt herlig!

    Gratulerer SÅ mye med dagen i dag Vibeke! Jeg er så glad for at tilfeldighetene lot meg bli kjent med deg. Håper alle rundt deg har skjemt deg skikkelig bort i dag! Det fortjener du!

    God, varm klem fra Charlott

    SvarSlett
  4. Gratulere med dagen;)håper den har vært fin,og at du fikk solgt masse ting på messen.Nydelig julepyntet bad;)

    Nyt en relativ og fin uke;)

    Klem Lnda

    SvarSlett
  5. Bare innom for å si natta bursdagsjenten!
    Nydelig bad.....nydelig!
    Merket dine gode tanker i dag....alt gikk så fint!

    Klemmer!

    SvarSlett
  6. Beautiful! I love the lantern on the window sill. We decorate the bathrooms for the Holidays too and hang a big wreath around the mirror ♥

    SvarSlett
  7. Lekkert bad! Pynter fint opp med en enkel gran ja!! :)

    Ønsker deg en fin dag!
    -Mari

    SvarSlett
  8. Så utrolig nydelig bad!! Aldeles herlig! Og kjempeflott julepyntet :) gratulerer med dagen som var :)

    SvarSlett
  9. Herlig Vibeke! Eg har forresten kosa meg med artikkelen i bladet også;-)
    Håper du har ein fin dag!
    Mvh Monica

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med overstått :)
    Kjempekoselig på badet ditt, det skal ikke så mye mer til enn litt granbar, og når omgivelsene er så vakre så blir det bare nydelig :))

    SvarSlett
  11. Smukt og enkelt Vibeke. :-)
    klem Birgitte

    SvarSlett
  12. Enkelt och fint :)
    Ha en god fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvarSlett
  13. Gratulerer med fantastiske 40!!
    Så nydelig badet ditt er, enkelt og lekkert.
    Jeg har alltid pleid å pynte litt på badet til jul, litt lys og deilige dufter til det tradisjonelle julebadet.
    Titti-klem!

    SvarSlett
  14. Så vackert badrum. Jag tycker om detta med pärlspont och kakel i kombination. Hur fungerar det med pärlspont/trä och våtrumskrav? Gör man på något särskilt sätt?
    Tack för titten igen, ha en underbar advent :)

    SvarSlett
  15. Du er bare helt utrolig når det gjelder interiør og dekorering altså... fantastiske bilder som alltid! :) Litt sen ute var eg men i går fikk eg kjøpt bladet med den flotte reportasjen fra hjemmet ditt i, og det skal eg kose meg med å bla i når eg legg meg i kveld og ;)

    Riktig god adventshelg til deg.
    Klem Catharina

    SvarSlett