søndag 11. november 2012

Engelsk julepynt

 I dag viser jeg litt julepynt jeg kjøpte i London i høstferien. Disse stjernene er fra Liberty .

 Sammen med en krans av eucaluptus grener og kongler kan det bli ganske dekorativt:)

Tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene på forrige inlegg, dere er bare skjønne:) Denne uken er det siste innspurt før utstilling mandag 19 nov,gleder meg stort. Det er endel sommerfugler i magen for tiden, MYE som skal skje...både på den ene og den andre fronten...hi,hi..Det er en hemmlighetsfull Vibeke som sender dere alle en varm og god klem i dag:))

19 kommentarer:

  1. ÅÅ så spennede da søte deg. Gleder meg til å høre.... hihi..
    Nydelige vakre bilder idag og. I love it.
    Her er det raspeballer og alt som hører til det til middag idag.
    Klem Margareth

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Margareth:)Håper dagen har vært strålende,klem Vibeke

      Slett
  2. Bellissime le tue stelle e che atmosfera intantevole!!
    Che Dio benedica la tua domenica!!
    Un bacio dall'Italia!!
    Sabry!!

    SvarSlett
  3. Superfine de stjernene. Så godt de tok seg ut på fatet sammen med lysene, grankvistene og eucalyptusgreinene. Nydelige bilder også. Virkelig stilig!

    SvarSlett
  4. Hi,hi kan du være selv!
    Lovely krans og pynt fra London.....helt underbart.
    Ja,tiden fyker frem nå.....snart pynt og masse gøy!

    Her var det virkelig funny i dag kan du tro!
    Bakemester Harepus trodde hun var så lur da hun kom på å bruke hurtig gele på gelekaken.......NOT....
    Ikke bloggbar kake det nei.....
    Men god er den,selv om alle gutta mobber til den STORE gullmedalje her!
    Skjønner du??
    Ha en mysig dag fortsatt min skjønne venn i ditt vakre vakre hjem.
    Krammar på dej

    SvarSlett
    Svar
    1. Fikk jo med meg litt hjem vettu...var jo hele tre ganger i Libertys julebutikk...Å der hadde du likt deg mor.I dag har jeg laget noen hjerter som jeg tenker du liker...for du var i tankene min gode venn:)))Klem til deg og be de gutta være snill med deg,hi,hi:)

      Slett
  5. Så fina!!! Tokgillar den första bilden. Kram

    SvarSlett
  6. Bare herlig Vibeke ♥
    De stjernene var kjempeflotte og tok seg fint ut på fatet :)
    Så spent på utstillingen din,skulle gjerne ha vært der ;)

    Klem Bentevenn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Bente:)Å takk for i går,fikk tilogmed noen nye følgere:)))Ja jeg er også veldig spent,i dag har jeg laget stjerner og hjerter som skal henge i et tre med alle kremmerhusene.Det blir jo litt stæsj også vettu:))Klem

      Slett
  7. Thank you so much,you are too kind:)
    Hug Vibeke

    SvarSlett
  8. Hej, vilka underbara stilleben du gör. Jag njuter varje gång jag tittar in till dig. Du inspirerar mig mycket och jag blir glad. Jag har lagt till mig som följare så att jag inte tappar bort dig. Kram på dig/Ingela.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuuusen takk for en slik tilbakemelding,nå ble jeg også glad:)))Velkommen så mye,klem Vibeke

      Slett
  9. Nydelige bilder!!
    Og for en fantastisk blogg du har:)
    Nå har jeg skrollet meg langt tilbake i tid, og jeg er litt målløs over alt det fine du lager og dine nydelige bilder ♥
    Gleder meg til og følge deg videre:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så koslig tilbakemelding fra deg,tusen takk:))Masse velkommen:)))Klemmer Vibeke

      Slett