lørdag 10. november 2012

Mitt lille røde julebord

Ja for idag ble det julebord...er jo ikke så lenge siden det var høstbord...dette lille røde bordet som jeg er så glad i. Et skikkelig godt funn hos skrot Tor dette,og jeg som trodde jeg ikke likte rødt så godt engang..der tok jeg jammen feil:)
 Alt startet med at jeg tok en tur på loftet for å hente ned stjernen her ,som jeg trodde måtte få ny mose..Men neida den var like fin den, så da kunne jeg ikke motstå å lage noen julebilder:))
Elsker bare de tovede vottene en god kollega har strikket til meg...og jeg har mange i mange forskjellige farger og mønstre vottedilla som jeg også har:)))


 Lykten er gammel og kjøpt hos en skraphandler i Strømstad. Ja jeg er ofte i denne koslige byen for der bor mine foreldre og jeg liker meg bare så godt der:) Mange fine små butikker og nydelig små gater jeg kan tusle litt rundt med Nure i. Snart tar vi turen igjen:)
Det er skikkelig inne kose vær her idag, og julemagasinene min har blitt pløyet igjennom...Det er like stas hvert år å ta frem de, jeg har noen favoritter som er flere år gamle.Det er noen bilder og repotasjer man aldri blir lei:)
                                            KLEM VIBEKE

15 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder!
    Bordet er kjempelekkert:)
    Ble i julestemning jeg nå;)
    Ha en fin lørdagskveld!
    Hanne

    SvarSlett
  2. Så nydelig julebord! Det var jo kjempeflott :) likte godt kurven og vottene, og så var det så fint sammensatt alt sammen :)

    SvarSlett
  3. Nydelig bilder ! nå fikk jeg veldig julestemning - gleder meg til jeg kan dra frem julepynten :-)
    Nyt resten av helgen !

    SvarSlett
  4. Så koselig!
    Ingen jul uten litt rødt, spør du meg :)
    Stjerna var skikkelig lekker.

    God helg ♥

    SvarSlett
  5. Å så koselig du har pyntet!
    Og sååå skjønn du er på bildet!
    Blir så glad når jeg ser deg..blir så GLAAAAAD når jeg ser deg....jeg blir så glad når jeg ser deg..... osv...den sangen du vet!(har Ikke klikket for meg altså..hi,hi)
    Veldig skjønne votter du har fått også.
    Ja,nå gleder vi oss til pynting.....i år har jeg sånn akutt juleglede!!!
    I kveld er darlingen på julebord med alle sine venner fra gaten han bodde som barn,fast tradisjon og de spiser pinnekjøtt og alt!
    Heldige han!
    Så guttaboys og meg er hjemme alene....Og DA koser vi oss kan du tro....ho,ho.
    Herlig lørdagskveld til deg og dine!
    (nå fikk du vel den sangen inn i hodet....det fikk jeg....sukk)

    Sjalabais min venn!

    SvarSlett
  6. Åh, så fina bilder, härlig gammaldags julstämning! Du är så kreativ och duktig :)
    Ha en fin fortsättning på helgen!
    kram Tini

    SvarSlett
  7. Vikelig fine og stemningsfulle bilder Vibeke! Det er en stund siden jeg har vært innom deg og nå har jeg bare scrollet nedover og kost meg med de skjønne bildene og innleggene dine! Ønsker deg en fortsatt fin helg. God klem fra Berit

    SvarSlett
  8. Fantastiske bilder,fikk
    julestemning jeg nå. :))
    Klem Mette.

    SvarSlett
  9. Her er det virkelig koselig julestemning.
    Det røde bordet er jo helt perfekt.

    :) Inger

    SvarSlett
  10. Så koselig! Det bordet er jo bare helt perfekt til advent og jul. Flott med den stjerna du har satt mose på. Likte også veldig godt stylingen. :) Akkurat min smak. Jeg har en gammel stol og krakk i rødt, som skal få komme fram til advent. :)

    SvarSlett
  11. For et utrolig koselig julebord! Så mange fine detaljer. Jeg er alltid like imponert over den flotte stylingen din. Det er alltid så spennende og herlig å se de nye innleggene dine ;-)

    Ja, sausenebbet er fra Figjo ;-) så...da er noe muggen din i "samme familie" ;-)

    Ha en riktig god søndag, Vibeke!

    SvarSlett
  12. Fina bilder!!! Det röda bordet underbart. Ha en härlig Söndag. Kram Anna

    SvarSlett
  13. Åh, så fint!! jag längar också så väldigt mycket efeter julen. Jag sitter också och kikar i alla fina jultidningar som kommit ut. Julen är verkligen härlig!!

    Ha en fortsatt fin söndag!

    Klem

    Flisan

    SvarSlett
  14. Åh, så koselig Vibeke! Kjenner at jeg får skikkelig julestemning her inne på bloggen din :)Det røde bordet er skikkelig sjarmerende og du har pyntet så fint. Du lager de lekreste ting, kreativiteten blomstrer og sprer juleglede <3 Nydelig! Ønsker deg en fin søndag :) Klem Gry

    SvarSlett
  15. Du er altså så kreativ!! Kan ikke si annet enn IMPONERENDE :) :)

    SvarSlett