fredag 16. november 2012

Siste hånd på verket.....

 Siste hånd på verket legges nå, for i morgen skal alle bildene til utstillingen min  "HVIT" stilles ut. Gleder meg stort til å få den opp og håper jeg får til å presantere den på den måten jeg har laget meg inni mitt hode.....Ja for meg er det ikke bare å henge opp noen bilder, jeg vil at publikum som kommer skal få en helhets opplevelse og da kreves det at "rammen"rundt stemmer.....:) Bildene jeg viser i dag er av de tingene som skal stilles ut.


Utrolig hvor tiden bare flyyyr av sted ,tenk nå er tiden inne for årets juleutstilling alerede....På mandag 19 november, er altså åpningsdagen så da gjenstår det bare å ønske VELKOMMEN ALLE SAMMEN til en hvit julepreget maleriutstilling på Bamble Bibliotek. God fredagskveldklem fra Vibeke

8 kommentarer:

  1. Hei!
    Så mye fint hos deg....nydelige ting du lager. En flott inspirerende blogg du har.
    Lykke til med utstilling . Spennende :)
    Fin helg til deg

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for din gode tilbakemelding:)))Blir spennende dager fremover her nå....:)God helg til deg!

      Slett
  2. Each post is full of inspiration and beauty.

    Good luck at the exhibition. Have a nice weekend. Renata

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much Renata:) Nice weekend to you too:)

      Slett
  3. Har nu suttit lääänge och tittat igenom din blogg och jag är totalt imponerad!!!
    Vilken underbar blogg du har!
    Du är helt otrolig på att dekorera och jag har fått så otrolig inspiration... :)
    Du har det såååå vackert!!!
    Jag lägger dig på min blogglista och blir omedelbart följare.. :0)

    jag ska nu fortsätta min resa igenom din blogg..

    Ha en underbar helg
    Kram Tina

    SvarSlett
    Svar
    1. Så utrolig koslig tilbakemelding,tuuusen takk:))God helg til deg også:)Klem Vibeke

      Slett
  4. For noen flotte bilder du lager,synd jeg bor for langt unna.Blir avhengig av bloggen din,men det er jo ikke farlig.Lykke til med utstillingen.håper jeg kan sende søsteren min på innkjøp...Brit Marie

    SvarSlett
  5. Så mye vakkert! Skulle gjerne vært på den juleutstillingen- men det blir nok litt langt å reise...
    Jeg får heller la meg inspirere av bloggen din jeg da- og det gjør jeg til gangs- gleder meg over hvert nytt innlegg!
    God helg og lykke til!
    Klem frå MOnica

    SvarSlett