lørdag 24. november 2012

Julesalgsdagen 2012

Gooood morgen alle sammen ! Ja det har vært morgen i huset her leeeenge idag, når man har litt spenning i kroppen kan man ikke klare å sove lenge:) Det er nemlig idag at julesalgsdagen for utstillingen min er og hele uken har vært en stor opptur:))) Mange bilder er blitt reservert og flere håper jeg får nye eiere idag.
 Men det er altså ikke bare malerier som selges idag, klart vi må ha med noe som hører julen til også....julepynt og julegotteri:))

 Kremmerhus i alle varianter kan jeg by på , elsker bare å lage dem:)))

Da gjenstår det egentlig bare å få på finstasen å forhåpentligvis ta imot masse herlig folk i julestemning og er de ikke det,håper jeg vi kan hjelpe de litt med det:)
                                                    KLEM   VIBEKE

37 kommentarer:

  1. Å goood morgen min due!
    Så du hadde vært oppe før meg i dag....jeg "forsov"meg til 07.30.....hi,hi.
    Åååå du er den fødte kreative sjel....Du lager bare så flotte ting at det er nesten som om jeg blir litt satt ut altså!
    Ikke rart det går unna med salget, og det må være skikkelig påfyll og glede å få solgt sååå masse av dine egene ting!
    Jeg har sagt det før Vibeke....Jammen er du dyktig!
    Nå håper jeg at resten av helgen blir suuperfin og snart er det mandag og da skal jeg tenke på deg heeeele dagen og sende deg masse klemmer på din bursdag!

    Kose deg min skjønne venn.
    Klem på dig søde!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kommer hjem fra utstillingen og der ligger det en skjønn pakke å venter på meg...fra deg min vakre venn:)Man blir bare helt varm i hjertet av sånt,du er rett og slett bare FANTASTISK du:)Alle var spente på hva jeg hadde fått så jeg måtte jo pakke opp selv om bursdagen min er på mandag..Og at du kjenner meg godt er lett å se for jeg elsket bare de skjønne vottene og "bambien" som jeg fikk.På kveldstur med Nure i dag varmet vottene så godt mens jeg tenkte på min herlige gode venn i Bergen...som har et hjerte av GULL !

      Tusen tusen takk Camilla, det satt jeg virkelig pris på <3 Klem Vibeke

      Slett
  2. Meget meget smukt! Jeg er meget vild med det hele, det er virkelig fint :-)
    God weekend!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å for en kosleig tilbakemelding, tusen tusen takk:)
      Klem Vibeke

      Slett
  3. Helt igennem gennemført stil, du bor bare så smukt Vibeke.
    Hav en rigtig god dag Jeanett

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille
      Jeanett:)))Ønsker deg en flott helg:)

      Slett
  4. De kremmerhusene er bare heeeeelt skjønne :)
    Huff litt usikker på om jeg rekker i dag men vi sees jo snart vi, vennen :)
    Lykke til, det kommmer til å gå som en drøm :)

    Klem fra Milla

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk kjære Camilla:) Det har bare tatt helt av med kremmerhus i år:)))Klem og vi ses snart:)

      Slett
  5. ...wunderschön sind deine Bilder und deine Deko ist einfach zauberhaft...

    liebe Grüße und ein wunderschönes Wochenende

    Ulrike

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much for your wonderful comment Ulrike:)

      Slett
  6. Jättevackra saker du pysslat igen :)
    Ha en fin helg!
    kram Tini

    SvarSlett
  7. jeg ønsker deg masse lykke til idag. Du er bare så god , søt og flinkeste jeg kjenner.
    Ja for jeg føler jo at jeg kjenner deg vettu.... hihi.
    Salget kommer nok til å gå kjempeflott. Du er enestående. Tipper du hadde blitt verdensmester hadde du vært med i en dekoratørkonkoruanse. Ja det mener jeg.
    Og jeg får masse tips og ideer fra deg. Tusen takk for det. Sånne kremmerhus skal vi lage en dag i Villaveien. Jeg har kjøpt inn litt dill og dall og så får vi se da.

    Ha en fin helg og klemmmm fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Snilleste deg Margareth:))Gleder meg til vi møtes engang i Bergen by, det skjer nok en vakker dag:))Kremmerhus er kjempe gøy å lage og fine å gi bort eller ha selv med julegotter oppi:)Klem til deg

      Slett
  8. Belle e romantiche ispirazioni...bellissimo!
    Ciao
    Bellalullo

    SvarSlett
  9. It looks so beautiful!!! I am enjoying all your lovely inspiration.

    Carolyn

    SvarSlett
  10. Tusen takk for bøtter av inspirasjon - for en grom blogg!

    SvarSlett
  11. Masse, masse lykke til skjønne Vibeke!!!
    Sikker på at du får solgt alt sammen!!!
    Du er bare superflink!!!

    Ha en fin lørdag! Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anne- Marit:)))Det gikk strålende og det var godt besøkt:)Klem

      Slett
  12. Hei du flinke Vibeke :))
    Helledussen som du står på, har ikke rukket å få i hus mose og granbar enda jeg, mens det hos deg er jul for fullt. Liker så godt det jeg ser nedover her hos deg; røde epler naturmaterialer, hvite stjerner, brune stjerner og den flotte juleportalen da. Sa til Einar at jeg ville ha en portal til jul her om dagen. Portal? Det skjønte han ikke mye av, får vise han bildet av portalen din så han skjønner hva jeg mener ;)) Men de røde eplene må jeg nok kjøpe i år, da svigermors epler var fulle av sorte prikker i år :( Jeg synes de flaskene dine med lysene i er sånn en god ide at jeg har hermet, blir nok fire slike til advent i år også. I fjor var det på Livs lyst jeg så dem, men skjønte at det var fra deg hun hadde ideen :)) Og så fikk jeg ønsket mitt oppfyllt da, en reportasje fra huset ditt :)) Tenkte kanskje at det var Liv som hadde vært hos deg skjønner du, men tenkte mest på Lev Landlig av en eller annen grunn, men når jeg så reportasjen så var det så absolutt en Boligdrøm-reportasje :)) Koste meg veldig med den :) Når du leser dette har du vel solgt ut hele utstillingen din tenker jeg, ha en fortsatt fin og kreativ helg :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Som jeg sa til en jornalist som kom på besøk her om dagen han skulle lage en repotasje om bloggen,jeg har det ikke så julete som på bildene hele tiden...jeg lager til julete stillben for så å ta litt bort igjen...Men fra i morgen ja da er det lov å begynne for alvor med julepynting:)))Tenkte også du hadde Lev Landelig i tankene..:)Men så ble det en flott repotasje i Bolig drøm,Liv har gjort en kjempe jobb:)Klem til deg gode Monica

      Slett
  13. Du är så inspirerande!!

    Ha en finfin helg!

    Kram

    Flisan

    SvarSlett
  14. Det her var flott.
    Er sikker på at dagen har blitt en 100% opptur:)

    Klem Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det har det Inger,det er bare helt fantastisk å møte så mange hyggelige folk på en slik dag:))Klem

      Slett
  15. Lucky you and your dog:)))I also love to walk whith Nure in the woods. Tomorrow we are going to find us a big christmas tree to have outside our house:))
    Hope you have a wonderful weekend!
    hug Vibeke

    SvarSlett
  16. Nå var det lenge siden jeg har kikket innom deg. Mange flotte innlegg og masse inspirasjon... Håper dagen din har vært flott og at du fikk solgt så masse som du ønsket!
    Ha en fin fin søndag - kos deg og hvil på lauvbærene.
    Titti-klem!

    SvarSlett
  17. Hei !
    Kva skal ein sei ?
    Eg blir like stum kvar gong eg er innom hos deg. Du er så flink !
    Hadde eg hatt ein brøkdel av din kreativitet, hadde eg jubla. Fortsett slik, for du inspirerer meg noko enormt :)
    God helg vidare !

    Mvh / Janne

    SvarSlett
  18. Hei!
    For noen vakre inspirerende ideer du kommer med:)
    Herlige kremmerhus, de var bare så utrolig søte:) kjempe flink du er:)
    Likte så utrolig godt de vakre snøkrystaler:)
    Er det noe du lager eller får man kjøpt de noen sted????
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  19. Så mye fint du har, liker bloggen din veldig godt. Tenkte jeg skulle prøve meg på noen lignende kremmerhus, men får de ikke rette øverst... Har du en mal? Hadde blitt veldig taknemlig om du ville dele den med meg? evt noen tips? God førjulstid!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kremmerhusene må klippes til på toppen,slik at de får en gjevn og rett kant:))Har ikke noe mal desverre men i en hobbybutikk har de det sikkert.Lykke til og Takk for tilbakemelding:)

      Slett
  20. Hei.
    Håper det gikk bra med julesalget ditt. Fantastisk flotte kremmerhus. Flink er du.

    SvarSlett