tirsdag 13. november 2012

Røde detaljer til jul !

 Det har virkelig skjedd noen endringer her hjemme i år...Det er at jeg har begynt å bli litt glad i rødt, noe jeg egentlig aldri har gjort før...Så i år til jul kommer det til å bli mye mere rødt,noe jeg vet enkelte her hjemme vil sette pris på:) Det har nemlig vært et savn fra mine jenter det,her har hvitt og sølv dominert i en årekke nå. Jeg byr også på litt mere engelsk julepynt i dag,stjerner det også...jada jeg fikk med noe annet også da,hi,hi...det kommer senere det:)



 Jeg må bare få takke for alle hyggelige tilbakemeldinger som har kommet inn den siste tiden, dere er bare heeeelt skjønne. Nye følgere har det også blitt endel av ,så utrolig hyggelig og masse velkommen! I morgenen er det onsdag og fri for min del,det betyr også en dag fyllt med kreativesyssler...så vi får vel se hva jeg finner på,hi,hi..... ,klem Vibeke

7 kommentarer:

  1. Härliga bilder!!! Pläden, fällen och soffan så fint.Det blir lite julstämning och imorgon ska jag tända ljus och bara fixa lite advent stämning här hos mig, fast utomhus. Tack för fina ord och kram på dig

    SvarSlett
  2. Mmm gledar meg til å kjenne lukta frå "eukalyptus" greinene igjen! Kvar kjem alle herlige vatt-teppa som eg ser bilder av her i bloggverdenen frå?!
    Takk for hjelp angåande lampen!
    Gledar meg til å sjå kva du finn på i morgon! Eg skal vaske, rydde og kansje begynne å male mitt nye vitrineskap om eg får tid- gledar meg!
    Herlige bilder som vanlig- elsker stemningen og stilen på bildene dine.
    Klem frå Monica

    SvarSlett
  3. Rødt er veldig koselig til jul - men i små doser for min del:))
    Her i huset MÅ vi ha rødt OG nisser, det er nemlig ikke bare jeg som bestemmer, hehe:)
    Men det er jo slik at alle må få det litt som de vil, selv om jeg har siste ordet, hahaha:))

    Lekre bilder, akkurat passe herlig rødt hos deg ♥

    SvarSlett
  4. Så nydelige bilder :) her er det også røde detaljer til jul :) sølv, hvitt og rødt går det i her :)

    SvarSlett
  5. NYDELIG! Rødt og hvitt er mine favoritter til jul:-)

    SvarSlett
  6. Du verden for en fin blogg du har !! Veldig inspirerende ! Jeg er en av dine nye følgere!

    SvarSlett
  7. Vibeke.

    I LOVE your quilt in on your bench. Do you know where I could purchase one like it?
    Everything you do is so beautiful! I love reading your blog!

    Thank you,
    Melissa

    SvarSlett