mandag 14. januar 2013

Bare litt da......

Å vi må vel få lov til å drømme oss litt vekk ....til lysere tider..og litt varmerer tempraturer. Jeg er nok mest glad i den årtiden blitt jeg....:)Selv om jeg synes vinteren er vakker til tider,sliter jeg med å like sprengkulde og glatt føre...Så da blar jeg i bildearkivet mitt å finner bilder tatt i mars...så det er ikke så lenge til heldigvis:)
 Å ta frem litt vårlig tekstiler er jo også noe å glede seg til.....:)
 Å SOL hadde vært noe nå:))))

 Da er det straks ut i sprengkulda igjen folkens....:) Ønsker dere alle en herlig frisk tirsdag!Klemmer fra Vibeke

8 kommentarer:

  1. Jo, vi kan helt klart drømme oss litt bort til litt varmer og lysere tider:)
    For et nydelig hjem du har, oppdager noe nytt hver dag jeg:)
    Herlige bilder og vakker stemning:)
    Ha en herlig dag, nå er det jobb på meg:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Elsker slike møbler som du viser, og gleder meg til å se nye bordet ditt ;) jeg driver med kjøkkenbordet mitt om dagen, det viste seg at det kunne dras ut å bli hele 2meter, og det er jo hele dobbelt så stort som det var, ææ;) jeg ble så glad at jeg spratt rundt noen runder i huset haha, ungene trodde mor var blitt gal:) så nå har mannen laget to ileggsplater og jeg er i gang med å male, nå skal spisebordet byttes ut. Jippi !!
    Jeg er daglig inne hos deg og sanker inspirasjon, du er helt rå på bilder;)

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  3. Fine bilder som minner om våren, går mot lysar tider nå!! Sånn eit nydelig høgskap du har, elsk ♥ La meg til som følgjar hos deg og ønsker deg ein fin dag, klem Kjersti

    SvarSlett
  4. Hvor er det bare smukt! Jeg ville ønske at jeg boede sådan :)

    SvarSlett
  5. Nydelig :) gleder meg til vår, varmere tider og varmere hus :)

    SvarSlett
  6. Å så dåneskjønt!
    Ja,jeg elsker våren og alt den bringer med seg...bursdag også.....hi,hi....
    Å lykkedag for meg i dag...null hull hos " pinaren"....sååå happy!
    Koselig kveld til deg min søde!

    SvarSlett
  7. Så moro å få se det skjønne huset ditt fra stadig nye vinkler. Sukk, det er bare så fint og såååå gjennomført.
    Ha en fortsatt god kveld.
    Klem,Anette

    SvarSlett
  8. Nydelig patina på de terakottakrukkene og nydelig interiør forøvrig!
    Drømmer meg helt bort og lar meg inspirere- Takk!
    Mvh Monica!

    SvarSlett