torsdag 3. januar 2013

Ny start!

En helt ny og fresh start har man foran seg og i år kjennes det helt spesielt godt..I år skal jeg nemlig starte med helt blanke ark..det betyr ingen press til å få ferdigstilt malerier eller annet jeg ofte gjør. Stort sett har jeg alltid noe hengende over meg men ikke i år nei....ÅH!det er godt det og jeg bare gleder meg til å sette igang det kreative arbeidet.Noen ideer er alerede igang inni hodet,så det er vel ikke så lenge til de må ut til verks:)))Her hjemme er jula forlengst ute og igjen er vi tilbake til det HVITE...det var da VELDIG lyst og hvitt det ble etter alt det grønne og røde forsvant...:) Tar alltid litt tid å venne seg med gamle omgivelser etter man har pyntet i hver krok til jul. Men julerosene får stå her å vise seg frem litt til og konglene er hvertfall med en stund videre. Her har jeg satt julerosene i et gammelt vaskevannsfat og fyllt det med kongler i alle varianter.
Synes den gamle figgjomuggen er litt fin og vinterlig med avskårne juleroser:)
Tilbake med alle gamle hvite fat og "juletallerknene"er satt bort..må nok inn i skapet å beundre de litt innimellom,hi,hi....De siste bildene er også fra i fjor på denne tid..er like svak for hvite tulipaner og "puselabber":)

Svak er jeg også for løkblomster som feks perleblomster i blått og hvitt:)))
Gleder meg til blomsterbutikkene bugner av disse igjen:)))






Alerede fredag i morgen jo:)))))Gleder meg til helga hvor det skal pusles med litt tekstiler og annen pynt  i huset og selfølgelig har vi en "date"da også:))))
                                             Go og varm klem Vibeke

7 kommentarer:

  1. Nydelig, som alltid! Det skapet er bare så elsk!! For en fryd å kunne ha et så nydelig møbel i huset :) jula er ikke borte er enda, tar det litt sakte.. Men siden vi har fått store oppussingsplaner, må det jo skje noe :)

    SvarSlett
  2. Nå ble jeg helt vill her altså......å som jeg gleder meg til løkblomster jeg og!
    Bildene er dåne dåne DÅNE lekker!!!
    I love your blog!

    Klemmer og susser fra din bloggevenn : > )

    SvarSlett
  3. Åååå.... så utrolig koselig:)
    Gleder meg til å få tak på løkblomster nå:)
    Kjempe nydelig bilder vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Skjønne bilder! Det er godt å få det lyst og luftig igjen. Da jeg startet å ta bort juletrepynten ble det så fint uten det røde at jeg lot den hvite og sølvpynten henge igjen litt til:-)

    SvarSlett
  5. nydelige bilde å ett flott hus du har:) godt nytt år:)

    SvarSlett
  6. Vakre bilder,og skjønne blomster:) Hvis du passer på og ta frø av julerosene ( de som blir brune...og legger seg nederst i potte eller på duken ;) ) Plant de i en potte, la de stå ca 14 dg inne..og sett de så ut så har du mulighet for at de kansje de spirer til våren :)
    Gleder meg til perleblomstene kommer jeg også...vakre <3
    vibeke

    SvarSlett