onsdag 30. januar 2013

Vakker inspirasjon!

 Takket være disse herlige rosene har litt tekstiler av det vårlige slaget tatt turen ned fra loftet...deilig å omgi seg med slike farger igjen. Selv om vinteren fortsatt har et godt grep rundt oss kan man jo påvirke godfølelsen med våren inne:))


 Pleddet og puten her kommer fra Kid,er så glad i disse fargene:)
 Tenk at man for EN hundrelapp kan få slike fantastiske roser....ikke rart man blir glad og ikke minst inspirert!




                                Snart helg igjen jo....måtte den bli strålende for dere alle sammen! Klemmer fra Vibeke




16 kommentarer:

  1. Hi - your color combinasions are ALWAYS very beautiful! Love everything. You have a super feeling! Hug, Barbara

    SvarSlett
  2. Love it
    Thank you it's beautiful.

    Groetjes Jacqueline from the Netherlands

    SvarSlett
  3. Herrrrrlig! De heklede putene var jeg såååå nær å kjøpe, men følte jeg ikke kunne. Nå ANGRER jeg... ;)
    Klem,Anette

    SvarSlett
  4. Vakkert, og disse fargene er så flotte! Takk for en herlig inspirasjon en torsdags morgen:)

    Ha en fin dag:)

    Klem Mette

    SvarSlett
  5. Wow...noe så utrolig vakkert:)
    Nydelige farger og herlig inspirasjon:)
    Kjenner at man ser frem til våren nå:)
    Ha en herlig dag
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. lekkert, lekkert !!
    Herlige tekstiler og roser i nydelige farger :)
    Ha en fin dag !
    klem ingrid

    SvarSlett
  7. For noen skjønne roser! Klart man må ha stæsj som matcher, knis.

    SvarSlett
  8. O-la-la!!!
    Dette var nydelig min venn!
    Åååååå du VET at jeg liker dette altså!
    Skal si du "deiger" deg med blomster for tiden....Og det er flott det!
    Min luxus er friske blomster...love it vet du.

    Innlegget under her var dåneskjønt og så fint med rødt hos deg.
    Ha en fantastisk dag kjære!
    Bjørneklemmmmm

    SvarSlett
  9. Flink du Vibeke.....jeg blir faktisk målløs:))

    Ser bare hvor låst jeg er som har så masse orange.....vanskelig kombinasjon mot rosa altså:) Men utrolig fint mot grått:))) Hihi..
    Elsket forrige innlegg også med røde bokser...men føler jo jeg starter hvert innlegg med ordet nydelig Vibeke:)))
    Ha en flottings torsdag, stor klems fra Grete

    SvarSlett
  10. nydelige bilder ,vakre roser og en flott teppesamlng!
    ha en fin dag!

    SvarSlett
  11. Hei Vibeke. Jeg har en sånn fin osteeske i tre som jeg har lagt ut bilde av på bloggen min nå. Kan du kanskje se litt på den, vet du noe om disse osteeskene? Jeg ser du har noe lignende i ditt forrige blogginnlegg.

    Mvh Mette

    SvarSlett
  12. Underbara bilder och vilka färger.Både mormorsrutorna och rosorna är fantastiska.Hör nästan änglar sjunga.

    Kram Margareta

    SvarSlett
  13. er så utrolig innspirerende å se bildene på bloggen din ,og sååå mye likt vi har :-)du har det mye hvitere enn meg,men ellers er smaken og stilen veeeldig liik...så morrro,må innom deg hver dag.-))

    SvarSlett
  14. Så nydelige bilder, Vibeke!
    Jeg har maken med bestemors-pleddet fra Kid, og bare elsker de deilige fargene - flotte avstemte farger til denne årstiden mens jeg enda vanter på våren.
    Ha en riktig god helg!
    Titti-klem

    SvarSlett
  15. Nydelege bileter og herlige fargar <3
    Frampeik mot våren :)
    Fin helg til deg !
    Klem / Janne

    SvarSlett
  16. Nydelige roser og farger!
    Go helg til deg også :)
    Klem

    SvarSlett