søndag 27. januar 2013

Klart det skal bugne!

 Etter helgens nye STORE snøfall drømmer jeg på nytt om våren....ikke det at jeg misliker vinteren,for den kan være veldig vakker den....men jeg er nok mere en vår/sommertype blitt med årene.Så la oss mimre litt å tenk på det var og det som skal komme.....og DA skal det på nytt bugne av frodige eplekvister både inne og ute:) 
Oldemors gamle saftflasker brukes flittig gjennom hele året, om sommeren med blomster og til jul med granbar og lysholder:)

Disse fargetonene er veldig gode for meg,grå,lys aquagrønn,vårgrønt,hvitt og en "dæsj"av brunt....:)

Må bare fortelle at hele familieselskapet måtte beundre de nye skattene mine i går...(de hadde ikke noe valg heller,for jeg tok de med på en runde,ho,ho) Sengeteppet er og blir en stor skatt,i følge min mor som er stor hekler selv,var dette teppet bare heeelt nydelig utført håndarbeid som det ligger masse arbeid bak. Jeg betalte bare 400 kr for dette også,og det er jo ikke for garnet engang...
Kjære alle sammen må dere ALLE ha en fortreffelig ny uke ! Klemmer Vibeke

10 kommentarer:

  1. These colour combinasions could be exactly mines! Love it! Great week too! Barbara

    SvarSlett
  2. Vakre farger som jeg liker godt :) Du fikk jammen ett billig teppe da:)..slike tepper er dyre og lage og dyre i pris når man skal kjøpe.vill tro prisen ligger rundt 1500-2000 kr for ett slikt teppe ...:) Men håndarbeid er jo håndarbeid :)
    Godt det "straks" er vår selvom det lavet ned med snø i går...vill ut i hagen og grave og plante :)))
    Ny fin uke til deg :)
    vibeke..

    SvarSlett
  3. Å så deilig å drømme seg mot vår gjennom dine herlige bilder.
    I dag er det sludd og regn og glatt hos oss....så da er det ekstra kos å være på blogg!
    Så kjekt å vise frem skatter til noen som har sansen.
    Ha en vidunderlig flott uke gode venn.

    Smuchi smuchi
    Camilla.

    SvarSlett
  4. Oj så fint! Den ljusgröna färgen på fatet ihop dem de andra nyanserna så vackert.Du får alltid till det med dina fina foto. Ha en trevlig Måndag. ps. Du undrar om mina hundar och katter trivs ihop, ja inne är de bästa vänner, men ute då är det roligare att jaga katterna :) Kram Anna

    SvarSlett
  5. Ах, колко пролетно и красиво! Вашият дом е невероятно уютен и винаги е удоволствие да посещавам вашият блог.
    Благодаря ви за споделянето и пролетното настроение.
    Поздрави и хубава седмица от мен.

    SvarSlett
  6. Ååh, så himla snyggt igen en gång hemma hos dig, me like a lot!

    SvarSlett
  7. Underbart vackert!!!
    Bara sååå ljuvligt.. :0)

    Kram Tina

    SvarSlett
  8. Divne fotografije i zaista vredan prekrivač. Pozdrav

    SvarSlett
  9. Jeg og lengter etter våren , og er heller ingen vintertype...
    utrolig vårlige og vakre bilder du viser fram i dag!
    Ønsker deg en NydeligFlott start på uka!!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  10. Åååå..kjære deg:) dette er bare helt meg så elsker disse nydelige bildene dine:)
    Den sjøgrønne fargen på fatet ditt var jo bare utrolig nydelig:)
    Kjenner at jeg ser frem mot våren, lysere tider og varme dager:)
    Ha en strålende kveld
    Klem Merete

    SvarSlett