onsdag 16. januar 2013

Grått,hvitt med et hint av grønt!

Jeg viser idag bilder som har grått,hvitt og en "dæsj"av grønt i seg. Denne bildeserien kunne blitt laaaang men velger bare en liten smakebit i dag.Vi begynner ute en kald vinterdag,brrrr...de vottene kom seg fort på igjen:)
 Så kommer vi inn å jeg flørter litt med våren. Her har jeg laget en krans med olivenkvister,puselabber og kvist.Her kommer noen forslag på hvordan den kan brukes..
 For å lage en liten dekorasjon ut av krokusen la jeg kransen på toppen av keramikkkrukken. Vårlig og rustikk fikk vi her da:)
 Det var nå veldig meg på vinterstid dette i fjor....grått,hvitt og en liten smule grønt....Både i stuen ,kjøkken men også gang...

Ja jeg tror jeg kunne holdt på å "pøst"ut bilder her men engang må det stoppe:)) Alle disse bildene ble som sagt tatt i fjor og når man sammenligner stilen her hjemme nå har det begynt å lure seg inn andre farger på denne tiden....lager et  innlegg om dette senere i dag:))))Ha en fin onsdag alle sammen!

                                                    KLEM FRA VIBEKE

10 kommentarer:

  1. Vakker krans av puselabber ;) ble virkelig vårlig preg med krokusene:) Sååå koslig hjem du har , koser meg med bilder blir inspirert av deg :) Ha en vakker onsdaag..kaldt her idag ..brrr:)
    Vibeke :)

    SvarSlett
  2. Hei høpp!

    Nydelige bilder:)
    God vår følelse ja:)

    Nyt dagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder fra et vakkert vinterhjem!

    SvarSlett
  4. Flotte og vårlige bilder!!! Nydelig!!!!

    SvarSlett
  5. Så nydelig Vibeke:))) Og så masse energi du må ha, erså misunelig på det kjenner jeg altså:) Syns jeg går immellom sofan og peisen når det er så kaldt:( men kjenner jo at en gleder seg veldig til våren når jeg ser de flotte bildene din Vibeke:)) Så flott om du gidder å fortsette...hihi:))
    Klems fra Grete

    SvarSlett
  6. Your house is beautiful, Vibeke! Love the flowers.
    xo,
    Phyllis

    SvarSlett
  7. Hei!
    Elsker kransene du lager. De blir jo like flotte alle sammen.

    Klem,anette

    SvarSlett
  8. OhOhOh..... noe så utrolig vakkert vennen:)
    Blir helt satt ut hver dag jeg er inne hos deg:) masse herlig inspirasjon, nydelige bilder og vakkert hjem du har:)
    Kjempe flink du er:)
    Nydelige bilder:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett