onsdag 23. januar 2013

En gledens dag !

Det er å feire sin første 18 åring i hus det ! Gratulerer så mye til vår flotte Silje i dag!!! Kake,pakker og sang ble det på morgenkvisten her og det var en strålende 18 åring som omtrent svede avgårde i dag,hi,hi...

       
Tror jeg har denne amaryllisen helt til påske,den kommer med nye blomster hele tiden...men hva gjør vel det, når den er så VAKKER!!!!
Da ønsker jeg dere en god god torsdag alle sammen, her blir det vel kaker,pakker og sang tre dager til ende.....Herlig å feire en flott 18 åring!Klem Vibeke

4 kommentarer:

  1. Happy birthday to you!
    Gratulerer så masse med den store dagen i huset!
    Kan bare tenke meg at det er stas å ha bursdag med deg som mamma.
    Å må dere kose dere masse!

    Nydelig amaryllis.....har ikke sett slik før,dånelekker.

    Hilse bursdagsbarnet fra meg da!
    Kisses...

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille gode Camilla:)Bursdagsjenta takker så mye og er nå på farta med gode venner:)))Andre tider nå...men til helgen er det familiefest:)
      Go klem fra meg!

      Slett
  2. Gratulerer så mye med dagen til den nydelige 18 åringen din! Helt skjønn jente, som ligner veldig på mamma`n sin!
    Ha en strålende bursdagsfeiring!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk herlie Anne-Marit:)
      Hun har nok litt fra oss begge,men det er mange som synes vi ligner nå som hun begynner å bli voksen:))

      klemmer fra meg!

      Slett