søndag 13. januar 2013

Naturlig eller unaturlig!

 Svak for grønt har jeg alltid vært,og idag viser jeg litt av mine grønne innslag.Noe med grønn naturlig patinering og noe "fake"....grønn patinering.Naturlig eller ikke...jeg bare elsker det :)

Det er patineringen på den gamle kannen min som er ekte her,helt fantastisk spør du meg...og lysestaken bak som er "fake"...men den også er jo helt fantastisk....fra Home & cottage.
 Grønne gamle skatter er på god vei inn her,og fangsten har virkelig vært god i det siste:))
 Jammen var ikke den gamle vekten i grønnnyanse den også....:)
Kjære alle sammen -TUSEN TAKK for herlige tilbakemeldinger på forrige innlegg,dere er bare helt fantastiske!!De gode orda tok jeg med meg i går og gjennomførte et oppdrag jeg syntes gikk veldig bra:)) Vi fikk laget en herlig julerepotasje fra et vakkert hjem på en nydelig kald norsk vinterdag!Så nå kan julen for alvor pakkes vekk,for jeg hadde jo samlet på endel herfra som skulle brukes i repotasjen.Måtte le når bilen ble lastet full av granbar,kranser,kurver,pepperkaker...og tilogmed et jultre ble med på rekvisittlasset i går..ho,ho.:))Håper alle har en nydelig søndag der ute,her er det ulljakka,fyr i ovnen og store gode tøffler på dagen,med andre ord veeelig kaldt ute her i dag...

                                            KLEMMER FRA VIBEKE

20 kommentarer:

  1. Å så kjekt med innlegg fra min deg min skjønne!
    Bildene er til å spise opp!Skikkelig inspirasjon om vår!!!
    Og jeg har nå tenkt på deg i helgen,håper hun har med seg hodepinetabletter tenkte jeg...hi,hi hønemor som jeg er!
    Å kos deg nå min venn og vel overstått,blir vel ikke siste gang du gjør dette....

    Nydelig søndag!
    Gode klemmer fra meg du vet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å du kjenner meg rett du Camilla...var ganske utslått på kvelden ja,ho,ho:))Men veldig veldig gøy,jeg håper heller ikke dette er siste gang....Tuuusen takk for alle dine nydelige tilbakemeldinger min skjønne omtenksomme venn <3 Klemmer Vibeke

      Slett
  2. Jätte härligt med alla gröna nyanser passar till vårblommorna!
    Skönt att det gick fint i går!
    Ha det så gott i stugvärmen!
    Kram Raina

    SvarSlett
  3. Hei!
    Gleder meg til å se julereportasjen din.
    Kanna her likte jeg veldig godt.
    Ha en fortsatt god dag.
    Klem,Anette

    SvarSlett
  4. Så kjempe gøy at det gikk bra med reportasjen:)
    Blir spennende å se den:)
    Så herlige grønnfarge og for noen nydelige detaljer:)
    Bare helt nydelig alt du gjør:)
    Blir helt satt ut:)
    Ha en god kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Så vackert med alla gröna inslag! Vågen är super fin. Ha en bra kväll. Kram Anna

    SvarSlett
  6. I have some of the same china-each time I visit you I am amazed at how many things we have the same!

    Carolyn

    SvarSlett
  7. oiså vakkert!! helt enig, elsker det som er slik, samler på alle fat som ligner disse... og patinaen er bare vakker!! vintagelook er vakkert1

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja slike fat er jo bare herlig:)))Gleder meg til loppisrunder til sommeren da finner jeg kansje flere:))

      Slett
  8. Så vakkert hos deg. Nydelige med hvite ranunkler.

    Kjekt det gikk så bra på reportasjeoppdraget. Gleder meg til det kommer i bladet. Du tipser oss vel når tiden er der:-)

    Ha en ny flott uke!

    Klem, klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille deg:))Ja klart dere får vite når den kommer:))Kjenner jeg gleder meg veldig til det:)Flott ny uke til deg også:)

      Slett
  9. Gleder meg til å se denne julereportasjen da, for jeg regner med du sier når og hvor (når den tid kommer) :)
    Jeg fant forresten bloggen din etter å ha lest reporatasje om deg i Bolig Drømm (et blad jeg har aldri kjøpt, men fikk sammen med Alt for Damene i julestrømpen fra nissen):) Takk nissen for jeg ble veldig begeistret og så googlet jeg deg i håp om å finne blogg hvis du hadde og det hadde du. Så gøy!!! :)
    Hilsen Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Mette:)Så bra du fant bloggen..det var et lite minus i repotasjen skjønner du og det var å ikke nevne at jeg hadde en blogg.Men du tok saken i egene hender du:)))Velkommen så mye inn her hvertfall,klem Vibeke

      Slett
  10. Så flot - som altid :-)
    God søndag
    Klem
    Birgitte

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder ;)Takk for vårlig inspirasjon i kulden!! Ønsker en skjønn ny uke!!
    Klem Anki

    SvarSlett
  12. Ser ut for at du har hatt en flott helg, Vakre fst i grønt du har...og plutselig husket jeg på at jeg har en vekt i rødt som kan brukes igjen :)
    Ha en fin uke med nye kreative innspill :)
    Vibeke:)

    SvarSlett
  13. Beautiful greens - I love the old china plates.

    SvarSlett
  14. I'm always in love with a sweet vignette and verdigris. A lovely composition of greens! What a treat!

    SvarSlett