mandag 7. januar 2013

Små rustikke hus..

Disse små rustikke husene er så stemningsfulle synes jeg, og jeg tenner lys i de så ofte jeg har mulighet:)



Husker de lo av meg når jeg skulle betale det rødlige rustikke huset her,at noen ville ha det var merkelig syntes de....Men jeg ...jeg har STOR glede av det jeg.(Så det Så....))) Helt underst her ser dere hvordan jeg pyntet gangen vår med de til jul:)
Ønsker alle en fin fin mandagskveld! I kveld skal jeg opp å se på gården,som det skal lages julerepotasje fra og hvor jeg har oppdraget som stylist:))) Tjohei!!!!som man gleder seg:)
                                                          Klemmer fra Vibeke


25 kommentarer:

  1. Å må du kose deg i kveld!!! Herlighet så spennende da du!
    De husene var supersøte! Og jeg likte veldig godt de brune fatet som det ene huset stod på...sukk du har så masse fiiint....

    Her er supermørkt ute allerede,tung tåke og regn....skal vi "ferra til Mexico?"...hi,hi...
    Kos deg i kveld min skjønne due!
    Jeg er litt bedre som du sikkert skjønner...knis....
    Kram på dej

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja dette er virkelig spennende saker Camilla.Repotasjen lages på lørdag så vi var kun på besøk i kveld for å sjekke stedet litt mere ut.FOR et sted,fullt av de lekreste gamle "skatter".Så her kom jeg til kort med mine gamle "skatter"ho,ho...Åh!gleder meg som en unge og spørs om jeg får sove i natt med alle inntrykk jeg må fordøye:)Så godt at det står litt bedre til med deg,har tenkt på deg skal du vite <3Klemmer fra meg:)

      Slett
  2. Godt nyttår til en fantastisk blogg. Fant deg her i blogglandia like før jul. La meg til som følger.

    Ingun

    SvarSlett
    Svar
    1. Å du er snill Ingun,tusen takk:)Masse velkommen!

      Slett
  3. Love these houses. Where did you find them?

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you:)The largest house is from Caesar Collection,the other house I bought in a local flowershop here in Norway:)

      Slett
  4. Herlige bilder,du har bare DEN fantastiske bloggen Vibeke Flinkesen,nyyyter bildene dine, :))
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  5. Disse var jo bare helt utrolig herlige:)
    For noen koselige bilder som alltid:)
    Kos deg masse i kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skjønne deg:)Å som jeg har kooost meg i kveld, der hadde du likt deg også:)Garantert:)))

      Slett
  6. Hei Vibeke:)
    Så flink du er
    Så knallfint du har det.
    De husene var så fine, og så fint med lerkekonglene foran der.
    Jeg har tatt vekk jula i stuen men ikke tatt fram noe nytt enda. Så her er det så tomt, men det er litt deilig og.
    Men jeg gleder meg til å pynte med noe nytt nå. Og savner friske blomster sååå... en av dagene blir det vel nytt og fint her og.
    Tusen takk for ideene du vakre solstråle.
    Klem Margareth

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snilleste Margareth:))Tomt er det her også,men det blir vel snart sitt gamle "jeg "igjen:)))

      klemmer til deg og alle i fine fine villaveien:)

      Slett
  7. Nydelig som alltid:)
    I den hylla har du så mange flotte ting.
    Håper du storkoser deg på oppdrag i kveld.
    Klem,Anette

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Anette:)Det du ser i hylla bak,
      fungerer som et rekvisitt lager.Her i dette rommet samles alt fra småting til møbler.Der jeg var i kveld trengs ikke noe av dette....det var fullt av de vakreste skatter:))Kiler i magen når jeg tenker på at man skal få boltre seg i alt dette snart.Repotasjen gjøres på lørdag:)Klemmer

      Slett
  8. Så vakre!!

    Og som alltid så gjennomført og flott hos deg:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  9. Så flotte hus.nye ting er satt på ønskelisten,hehe,så flott du har det.og lykke til med stylingen.Ha en flott uke,klemmer hege

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Hege:)Ja de er så søte og veldig anvennelige:)Ha en flott dag:)

      Slett
  10. Sweet little tin houses ♥ They look beautiful with light coming from the windows.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you Deb <3 A little bit of magic happends when the light came out of the windows:))

      Slett
  11. Så lun stemning med tente lys i disse flotte husene!
    Og omgivelsene de får stå i hos deg gjør de bare enda mer sjarmerende! :-)

    En spennende tirsdag til deg Vibeke!
    Klem fra Hilde.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hello, I am visiting Norway (Lillehammer) with my family in a few weeks and would like to buy some tin houses similar to these. Do you have any suggestions on where to shop for them? Thank you for your help.

      Slett
    2. I am sorry Laura,I really dont know where you can find these houses now....I have had these for many years now. Maby they have it in Lillehammer?

      Hope you have a great stay here in beautiful Norway:)
      Hug Vibeke

      Slett