tirsdag 8. januar 2013

Rustikk på kjøkkenbenken..

 Som liten var jeg tidlig detaljeorientert og fasinert av ting jeg syntes var vakkert,og så jeg noe som fanget mitt øye sa jeg det gjerne rett ut...:) En sommer sto jeg sammen med min mamma og mormor å så de laget mat.Til middag skulle vi ha nykål. Når nykålen ble lagt oppi kjelen husker jeg at jeg syntes den grønne friske fargen var så fin mot det blanke i kjelen....."Å se så fint det er "utbrøt jeg :))....Husker ennå de spørrende blikkene mamma og mormor sendte meg da,hi,hi...Men sånn er det med meg ennå..det er MYE jeg synes er vakkert akkurat som disse hvitløkene i denne gamle bollen Så rustikke og herlig å ha på kjøkkenbenken..
 Bestikket "Oda" fra Home & Cottage er aldri langt unnå,passer til alt det:)



 Hjemmelagede knekkebrød er vel bare nydelig og disse er rett og slett laget fra Toro ferdigblanding:) Kjempe gode!
Der jeg var på besøk i går hadde slike liggende på kjøkkenbordet i et lite trau.Så rustikk og koselig!Det vil jeg også ha:))
                              KLEMMER FRA VIBEKE

5 kommentarer:

  1. Du altså!!!
    Du tar de lekreste bilder og kunne både jobbet som stylist og fotograf!
    Nydelig min skjønne.
    Så herlig alt du så for deg som liten....du er nok bare født med god smak og kreativ du....
    Tenker du pyntet på rommet ditt.....det gjorde jeg.
    Og når mamma spurte meg hva jeg ønsket meg.....svarte jeg ....blomster....hi,hi....

    Vet du....i dag har jeg bare kjøpt DE nydeligste STØRSTE tjukke deilige roser....hvite faktisk,selv om de hadde rosa og! Slå DEN du!
    Hi,hi,bare en liten hvit periode akkurat nå....
    God natt min skatt.

    SvarSlett
  2. Bare kjempe kos å ta titten inn her hver dag:)
    Nydelige og inspirerende bilder og herlig tekst:)
    Alt du gjør er en drøm, og tydelig har det ligget hos deg hele livet:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Koslig historie :) hihi, har nok ligget i deg lenge dette at du ser det vakre i de små ting..og det er vel en del av livet <3 Vakre bilder tar du :)
    vibeke

    SvarSlett
  4. Så utrolig nydelige bilder du tar Vibeke:) Og så koselig en historie....
    Det bestikket har jeg titta på, det er virkelig vakkert.
    Så utrolig bra for meg og dine andre hangarounds at du blogger så ofte, det er jo en fryd hver gang å titte innom:) Du setter iallefall mange ideer i hodet mitt altså:))
    Og de rustne stjernene...de er jeg blitt så glad i. Mulig det er julepynt, men det bryr jeg meg ikke om altså. De skal få være helårspynt:)
    Du er flinkis du Vibeke...det må jeg bare si altså:)) Ha en fortreffelig onsdag:)
    Klems fra Grete

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder -hvitløk kan virkelig være vakkert! :) Det bestikket har jeg ikke sett før, men det var veldig sjarmerende! :)

    Ønsker deg en fin kveld!
    -Mari

    SvarSlett