lørdag 5. januar 2013

Den lune krok!

Lyse,myke og varmende tekstiler fylles opp i stuen nå. Her gjør vi klar en liten kosekrok!
 Puten er man så heldig å få tak i på salg hos Home & Cottage.Herlig dekor og fargenyanse.
 Tørkende ecalyptus grener i den gamle franske skålen ,dufter godt og ser godt ut-i mine øyne....Har også laget en stor krans av disse herlige grener.
 Fantastisk lykt og lysestaker fra Home & cottage...som er mitt i min smak:))))
Hallo!!!!Ikke glem meg da...jeg er jo med vettu:)))Sjekk tøflene til mor som er altfor store men er så gode og varme og ha på:)))
Fantastisk lørdag alle sammen,her blir det en tur på "juleselskap"....også senere skal kvelden nytes herfra i den lune krok:))))           Klemmer fra Vibeke

12 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare flot og hyggeligt ud :-)

    SvarSlett
  2. Så vacker hörna med vackra textilier!
    Önskar dig en fin lördag!
    Kram Raina

    SvarSlett
  3. Bare en ting å si NYDELIG:)
    Kjempe koselig krok du har der, den var virkelig nydelig:)
    Du har en fantastisk hjem:) sånn skulle man hatt det:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Bara sååå vackert!!

    ha en mysig helg
    Kram Tina

    SvarSlett
  5. Hvis dere skal av gårde så tror jeg at jeg slår meg ned litt... Lovely!!

    God helg

    Klem

    SvarSlett
  6. KOSELIG JA..... LIKER MEG HER INNE.
    FIN LØRDAGSKVELD TIL DEG.
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  7. Ljuvlig myshörna, härlig lykta och ljusstakar :)
    God fortsättning på helgen!
    kram Tini

    SvarSlett
  8. For en herlig krok og flotte bilder.
    Der vil jeg sitte med noen blader og en kopp varm kakao!!
    Godt nyttår og nyt resten av helgen!

    SvarSlett
  9. Bildet med eukalyptus og konglene var bare heeeeeelt fantastisk. Så fin kransen med eukalyptus ble.
    Klem,Anette

    SvarSlett
  10. Everyone needs a cosy corner like that. Mine is beside the fire, always with a cup of tea.

    SvarSlett
  11. Ciao ti seguo sempre,volevo augurarti Buon Anno!!
    Un bacio dall'Italia!!
    Sabry!!

    SvarSlett
  12. Hei på deg!
    Den kroken så helt nydelig ut!
    Håper du koser deg der nå.
    God helg til deg og dine!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett