onsdag 9. januar 2013

Dobbel LYKKE!

 Makan til fangst har jeg ikke opplevd på lenge! Fangsten jeg snakker om er de funnene jeg fant hos Skrot Tor idag. En gammel engelsk vekt i lekker flaskegrønn farge ble min idag og i stuen under her ser dere
et lekkert smykke..nemlig den gamle klokka på veggen:))))Det var et stort bredt SMIIIL som kjørte gjennom Skiens gater i dag:))))

 Om den er så gammel var vi ikke helt sikre på men er den ikke det, er den laget i en nydelig kopi..så det skal den ha:)))

 Har jo jaktet på en slik lenge nå også bare sto den der å ventet på nettopp meg idag:) Den skal dere få se MYYYE av heretter,hi,hi:))
 Litt baking er alltid koselig på fridagen min,så deilig scones ble det idag:) Mens man bare nøt utsikten til de fine tingene jeg fikk med idag...(satt sikkert å SMIIILTE da også...)
Fatet over her og litt annet hvitt stentøy ble også med på "lasset", kan ikke få nok....:)




Resten av onsdagen skal bli brukt kreativt,malerier til bitte bitte små skal bli til og en ny ide til et annet bilde skal settes ut til verks i dag:)))) Spent på om det blir slik jeg hadde tenkt,man vet jo aldri før man har prøvd:)))
                                                 Klemmer fra Vibeke

24 kommentarer:

  1. WOW!!!! Nå var du heldig!!! Tror jammen jeg må ta meg en tur til skrot-Tor snart igjen.
    Kan være veldig heldig og finne flotte skatter der!!!
    Kos deg på fridagen din!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Helt underbar!!! Så mycket fint du visar. Den där skrot Tor skulle man besökt. :) Kram. Anna

    SvarSlett
  3. Så nydelig....du har virkelig gjort et scoop altså:) Og allerede fått klokka opp på veggen, det må jeg si var bra jobba altså:)
    Skulle ønske vi hadde en skrot Tor her i Trondheim å....
    Skjønner meget godt at du bare går og koooser deg altså:)
    Gjør det du....klems fra Grete

    SvarSlett
  4. HEISANN OG GODT NYTT ÅR ! så utroooligheldt du har vært her! rigtik FLOTTE skatter, love it...
    dette lever du nok lenge på! vakre bilder fra ditt hjem,
    klem,magny

    SvarSlett
  5. For noen skatter! :-)
    De har hvertfall kommet til rett hjem!
    Alt det flotte du finner hos skrot Tor.

    En flott onsdag til deg du kreative!
    Klem fra Hilde.

    SvarSlett
  6. Utrolig herlige skatter du har funnet:)
    Den kjøkkenvekt var herlig:)
    Nydelige bilder som alltid:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Nydelige skatter du alltid finner hos Skrot Tor. Han kommer alltid på messene:-) Gratulerer med dine funn og kos deg.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  8. Å du å du.....jammen var dette gøy!
    Så vakre bilder du har tatt og skattene var jo bare så flotte og så DEG.....sikkert meningen for deg!
    Skrot Tor vil jeg snart se altså....du får ta et bilde av han.....er jo kjendis han her!
    Du styler så dåne lekkert min venn.

    Gode klemmer fra meg.

    SvarSlett
  9. Så flotte ting du har funnet; de var som laget til hjemmet ditt!
    Nyt lykkefølelsen over gode bruktfunn i kveld :o)

    Mona

    SvarSlett
  10. Å fy søren for noen funn, Vibeke!! Utrolig flotte begge to!!! Den klokka hadde jeg gitt mye for altså, såååå fin!!! Og nydelig var den der på veggen din!
    God klem, Marte

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja var ikke det en skatt:))Å den fikk jeg for hele 200 kr:))Utrolig!!Er det rart man SMIILTE hele veien hjem:)))

      Slett
  11. Hei! jeg er "ny" til bloggen din og ville bare si den er kjempefin! Superlekre skatter! Neste gang jeg er hjemme i Skien, maa jeg ta en tur innom Skrot Tor. (Synd jeg flyr med Ryan Air "hjem" igjen til England; Extra vekt = dyrt)!

    Ps. De smaa hjertebildene du lager, hvor mye koster de?

    Mvh Torill

    SvarSlett
  12. Tusen takk Torill:)De små hjertebildene koster 250 kr pr stk:)Så heldig du er som bor i et av mine favorittland. Henter masse inspirasjon derfra og elsker den engelske cottagestilen:)Har du noen gode reisetips til dette herlige landet,er det bare å fyre løs:)))klemmer

    SvarSlett
  13. Mange nydelige steder her borte, Vibeke! Byen Bath er en favoritt, med et herlige Roman Spa og nydelige butikker og arkitektur. For en voksen ferie med venninner er det toppen der - bestill da en hel dag i SPAet, nyt velvaere avdelingen/ beauty treatments og nyt utsikten fra takbassenget:)Mange fine byer og landsbyer lenger soor i landet; Kent, som ofte referes som "the garden of England". Mange fine interior butikker her borte ogsaa, men det rare er at jeg finner alltid mer naar jeg er hjemom en tur! Jeg stor koser meg med norske blogger og Boligdroom som min snille mamma og venninner sender meg og drommer om en gang aa ha et koselig hus hjemme i Skien/ Porsgrunn:)))Jeg har en niese som kommer en tur til oss i vinterferien og har veldig lyst paa et av bildene dine. Har du de ferdig eller er de paa bestilling? Klem, Torill

    SvarSlett
  14. Å tusen takk for mange gode tips:)Jeg drømmer om en slik tur skjønner du:)Si bare ifra hvordan bildet skal se ut,så setter jeg igang.klem

    SvarSlett
  15. Så heldig du var i dag. Tror jeg må få tittet innom hos Skrot-tor. Har ikke fått vært der, men skjønner man kan gjøre scoop der.
    Ha en fortsatt fin-fin kveld.
    Klem,Anette

    SvarSlett
  16. Tuesen takk:)Hvis jeg kan velge saa er jeg veldig glad i hjerter:) Jeg liker veldig det bildet du har paa bloggen din ved siden av broodet du bakte i dag? (hvitt/ soolv/lyse graatt/ off white farge)? Email adressa mi er torillsimon@hotmail.co.uk. saa kan vi avtale henting/ levering slik at mammaen min hjemme kan betale deg etc.? Er det mulig for deg aa pakke det inn i papp eller lignende slik at det kommer frem trygt i en koffert eeler haandbagasje? Klem, Torill

    SvarSlett
  17. Ja dette kan jeg fikse:)jeg må nok improvisere litt for papiret som er på hjertet her er ikke å oppdrive lengere.Men har laget lignende kopi av dette før så det kan jeg ordne.Sender deg mail så fort det er ferdig:)Ha en fortsatt fin kveld:)

    SvarSlett
  18. Kjempeflott! Tusen hjertelig takk:)))samme til deg.x

    SvarSlett
  19. Oj, for en herlig vekt! Så utrolig fin, sjarmerende og nostalgisk. Og klokka var jo bare helt fantastisk! Skjønner godt at du smiiilte da du kjørte hjem ;-) Det hadde jeg også gjort ;-)

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  20. Flotte ting du får tak i der :)Morro og se i brukt og antikk butikker mange funn man kan å med hjem da ;) Ha en finfin kveld :)
    ...og jeg så de hadde fåt inn krokus og påskeliljer på rema 1000 her...vet hva jeg skal i helgen :)
    Vibeke:)

    SvarSlett
  21. Er på jakt etter en lik gammel vekt eller lignende. Det er nevnt en "Skrottor" her, holder han til i Skien. Har noen adressen om dette er det rette stedet for å gå " på jakt " etter lignende. På forhånd takk.

    SvarSlett
    Svar
    1. Desverre vet jeg ikke adressen, vet han har flyttet ..

      Slett
  22. Når skal dere til Fredrikstad igjen.

    SvarSlett