lørdag 5. januar 2013

En liten flørt med......

Jeg måtte bare "flørte"litt med disse vårlige fargene jeg...kjente det var nyyyydelig å se litt av slike blomster med disse fargene igjen:))) Selv om det er noen måneder til vi kjenner våren på kroppen er det alltid godt å vite hva man har i vente:)
 Ja dere vet jo jeg ikke tåler denne skjønne.... men denne fikk jeg i gave til jul å satte den på et sted i huset jeg ikke var så ofte. At man er allergisk er det ingen tvil om hvertfall...øynene begynte svi og huden i ansiktet klødde under dagens lille bilde tagning.Så nå er den satt ut og jeg har foreviget skjønnheten på bilde:)



                                               En herlig rosa fargesymfoni!


                                    Ønsker alle en nydelig søndag !
                                     klemmer fra Vibeke

5 kommentarer:

  1. Noe så vakkert <3 fikk vårfølelese med engang :)Når jeg ser ditt røde service for jeg minner om min bestemor:) hun hadde stråmønsteret rødt service :) koslig , men ikke lett og få tak i..Ha en flott søndag :)
    Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er deilig med slike farger,jeg tror vi alle trenger det innimellom:)))Jeg må fortelle deg litt om akkurat denne røde koppen jeg viser i dag. Den er engelsk og selfølgelig veldig gammel,sprekker her og der og en herlig patinering.Jeg fikk den av en kollega som hadde hentet den hos sin mor. Den sto laaangt inni et skap og ble aldri brukt lengere.Da ville de gi den til meg som bare elsker sånt.Det var så nydelig gjort synes jeg og ble ganske rørt når jeg fikk se den første gang.Den er bare nydelig:) Jeg har sett stråmønster i rødt engang på bilde, det var bare vakkert. Koslig med slike minner,god god søndag til deg også:)klem

      Slett
  2. LOVE!!!!!!
    Ha en herlig søndag min venn!

    Smuchi,smuchi.

    SvarSlett
  3. Så hyggelig historie :) Veldig koslig kopp som gir ett godt minne:)... er selv "koppoman" hvis man kan kalle det det ;) hihi.. Leter og leter etter rødt service noe ligger på finn ser jeg..men..ikke helt det jeg leter etter..så for kjøre rundt på loppis og antikk :) Vibeke

    SvarSlett
  4. Kjempe koselig:)
    Godt med litt nye friske farger:) trenger det på denne tiden:)
    Nydelige bilder:)
    Ha en herlig Søndag
    Klem Merete

    SvarSlett